poniedziałek, 21 października 2013

Od Tłumaczki

HEJKA

Okej, wczoraj postanowiłam utworzyć tego bloga. Dlaczego? Pewnie jak większość z Was czytam wiele fanfictions. Jedne są lepsze, drugie gorsze. Zależy co kto lubi.
Moim ulubieńcem jest Nialler i to właśnie jego brakowało mi jako głównego bohatera.
Postanowiłam nieco poszperać w Internetach i oto znalazłam: Broken.

http://a.wattpad.com/cover/1012256-256-k100616.jpg


Nie jestem autorką opowiadanie, będę go tylko tłumaczyć.
Autorką jest RelentlessChaos. Oryginalne opowiadanie znajdziecie TUTAJ.
Kontakt z autorką: @xRelentless4l

OTRZYMAŁAM ZGODĘ NA TŁUMACZENIE

[PG-13]- ZDECYDOWANY NADZÓR RODZICIELSKI

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips

PS. na razie trochę nie ogarniam tego całego blogowania, ale mam nadzieję, że dam radę :D

1 komentarz:

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips