poniedziałek, 18 listopada 2013

Rozdział 7

Rozdział dedykuję Kamili, która razem ze mną prowadzi konto @Team_Niall_PL. Zdrowiej szybko!
Specjalnie dla @xluvmyniallerx wyłączyłam weryfikację obrazkową! wooohooo (przepraszam, że do tej pory była)




 ________________________________________________________________________________________________________

(Ariella)

Następnego dnia cała w nerwach chodziłam w kółko po moim pokoju. Nie mogłam znaleźć nic, co mogłabym dzisiaj ubrać. Zamierzałam spotkać się z Niall’em w jego mieszkaniu, chciałam fajnie wyglądać.

- Gemma! – zawołałam.
Weszła do mojego i zapytała o co chodzi.
- Potrzebuję pomocy. Nie mam nic, co mogłabym założyć – wytłumaczyłam.
- Zaraz coś znajdę – powiedziała, grzebiąc w mojej szafie.
Rzuciła mi parę wąskich dżinsów i gładką, białą bluzkę z długimi rękawami. Potem znalazła dla mnie czerwony szalik. Zniknęła w swoim pokoju, wróciła z parą czerwonych tomsów.
- Możesz je ode mnie pożyczyć, ale później oddaj, okej?
- Pewnie – odpowiedziałam.
Nałożyłam je szybko na stopy i podeszłam do lustra. Skrzywiłam się widząc moje brzydkie włosy. Rozczesałam je i wyprostowałam. Nałożyłam trochę tuszu do rzęs oraz szminkę. Wspięłam się na swoje łóżko i znalazłam telefon. Miałam wiadomość od Niall’a.


Od: Niall Horan <3 <3 <3
Hej, chciałabyś teraz przyjść?


Do: Niall Horan <3 <3 <3
Jasne :)


Wyszłam z mojego pokoju, Gemma mnie zobaczyła.
- Jak słodko – zaszczebiotała.
- Hmm, dzięki. Mogłabym wziąć twój samochód?

Rzuciła klucze w moim kierunku i powiedziała:
- Jutro załatwiamy ci jakieś auto. Żadnych protestów.

Nie próbowałam się z nią kłócić, wyszłam na zewnątrz i wsiadłam do samochodu. Jadąc do Niall’a, byłam bardzo zdenerwowana. Zaparkowałam na ulicy i ruszyłam w kierunku budynku.
Podeszłam do mieszkania, mając nadzieję, że to to jest jego i zapukałam do drzwi. Po chwili chłopak otworzył i mocno mnie przytulił. Zabrał mnie do środka i zamknął drzwi.
- No.. więc, co chciałabyś robić Ari? – zapytał.
- Cokolwiek chcesz mały Irlandczyku – powiedziałam, trącając czubek jego nosa.
Odepchnął moją dłoń i zarumienił się.
- Nie jestem taki znowu mały.. Jestem wyższy od ciebie!
- Ah, prawda
- Może obejrzymy film? – zaproponował Niall.
- Masz  *netfix? – zapytałam.
- Taa, chłopaki mi to zainstalowali, kiedy tu byli. Ale serio to tego nie używam.
- Dobra, znajdę dla nas jakiś film – powiedziałam.

Zdecydowaliśmy obejrzeć „Salt”.

- Whoa! Jakim cudem ona skoczyła na szczyt tej ciężarówki bez najmniejszego zadraśnięcia? Rosyjscy szpiedzy są szybcy. Ari, dlaczego mi nie powiedziałaś, że ona faktycznie była szpiegiem? Myślałem, że była dobra! – komentował blondyn.
- Cii, Niall, bądź cicho. Jest dobra, po prostu oglądaj.


Gdy film się skończył, zadawaliśmy sobie nawzajem pytania.
- Jakie jest twoje pełne imię i nazwisko? – zapytałam go.
- Niall James Horan, a twoje?
- Ariella Delilah Rayne.
- Ślicznie!
- Dzięki.   A co lubisz robić?
- Uwielbiam śpiewać. Dlatego jestem częścią One Direction, razem z moimi najlepszymi kumplami – powiedział.
Uśmiechnęłam się. Słyszałam o One Direction zanim się poznaliśmy.
- Dlaczego zamieszkałaś razem z Gemmą i tatą Harry’ego?
- W domu zrobiło się ciężko. Potrzebowałam wyjechać od mojej mamy i ojczyma – odpowiedziałam.
Miałam nadzieję, że nie będzie zadawał więcej pytań, bo nie byłam jeszcze gotowa na to, żeby mu opowiadać o mojej przeszłości. Ale oczywiście, drążył dalej…
- Jak to zrobiło się ciężko?
- Moja mama bardziej interesowała się moim ojczymem niż mną, a on traktował mnie okropnie – powiedziałam.
- Jeśli tak cię traktował, to jest kompletnym palantem, Ari!
- Taa, możemy zmienić temat? – zapytałam.
- Pewnie – odpowiedział. Byłam mu wdzięczna, że nie naciskał na mnie, chociaż gołym okiem było widać, że chciał wiedzieć więcej.
- Zjadłbym coś…
- Zamów pizzę albo coś
- Jesteś genialna! – wykrzyknął. Wybrał numer i zamówił dwie pepperoni, nie miałam pojęcia jak mieliśmy sami zjeść aż tyle.

Dwadzieścia minut później przyjechał dostawca. Niall zabrał jedzenie do kuchni, uśmiechając się szeroko. Zaczęłam się śmiać, kiedy zobaczyłam pięć kawałków na jego talerzu. Ja wzięłam sobie tylko dwa.
Jedliśmy w pokoju zamiast w kuchni. Nie pytajcie dlaczego, nie wiem.

- Cieszę się, że się spotkaliśmy, Ariella – Niall miał pizzę na całej twarzy. Tak jak wtedy w moim domu kilka tygodni temu.
Moje policzki spłonęły rumieńcem, kiedy pomyślałam o tym dniu.
- Co? – zapytał Niall.
- Co? – odpowiedziałam tym samym .
- Rumienisz się.
- Masz rozmazaną pizzę na całej twarzy.
Zaczął się śmiać i wyszedł z pokoju. Wrócił z serwetkami, już wymyty.



Niall położył się na swoim łóżku, gdy ja już tam siedziałam. Trochę niezręcznie. Usiadł ponownie i popatrzył na mnie. Uśmiechnęłam się, a on mnie objął, spadliśmy na podłogę. Zignorowałam ból, który poczułam w brzuchu. Teraz to było tylko jak ukłucie, wyzdrowiałam prawie całkowicie przez te kilka tygodni, kiedy byłam z dala od Steve'a.
- Po co to zrobiłeś? – zapytałam, nie mogąc nabrać powietrza.
- Nie wiem – zaśmiał się.
Spojrzał mi w oczy, a potem przybliżył swoją twarz do mojej. Nie wiedziałam co myśleć, jego usta przywarły do moich. Odwzajemniłam pocałunek. Podobało mi się to.
Odsunęliśmy się od siebie, Niall uśmiechnął się i przyciągnął mnie do siebie za nogi. Przytulił mnie.
- Nawet nie wiesz, jak długo na to czekałem - przyznał.
- Niall, jesteś taki słodki.
Zaczerwienił się i zaśmiał się.
- Harry może mnie zabić, jeśli dowie się, że pocałowałem jego małą siostrzyczkę.
- Może. Teraz jesteśmy przyjaciółmi, nie wrogami jak kiedyś.

Popatrzyłam na ekran mojego telefonu i zobaczyłam, że jest około szesnastej.
- Która godzina? – zapytał Niall.
- Prawie czwarta.
- Cholera! – wykrzyknął – Za trzydzieści minut mam próbę z chłopakami, nie chcę cię wyganiać, ale muszę już wychodzić.
- W porządku. Pa Niall – powiedziałam, idąc w kierunku drzwi.
Byłam trochę zła, że kazał mi wyjść, ale rozumiałam dlaczego wpadł w panikę. Chciałam spędzić z nim cały dzień, ale zaraz uświadomiłam sobie, że będziemy mieć jeszcze na to dużo czasu.
Wsiadłam do samochodu Gemmy i pojechałam do domu.




_______________________________________________________________________________________________________
(Niall)

Czułem się bardzo źle, wyganiając Ariellę z mojego mieszkania. Byłem szczęśliwy, że chociaż ją pocałowałem. Chciałem powiedzieć chłopakom podczas próby, nawet Harry’emu. Byłem pewien, że nie będzie aż tak zły. Mimo, że Ariella była jego przyrodnią siostrą, wcale nie był aż tak opiekuńczy w stosunku do niej.
Wróciłem myślami do momentu, kiedy powiedziała mi, że jej ojczym nie traktował jej zbyt dobrze. Zastanawiałem się, co miała na myśli… Nie wyjaśniła mi tego, trochę mnie to denerwowało. Nie traciłem czasu na zmienianie ubrań na próbę.
Podniosłem telefon i zdecydowałem zadzwonić do Gemmy. Odebrała po pierwszym sygnale.
- Co się dzieje Niall? – zapytała.
- Co Arielli zrobił jej ojczym? – zapytałem.





PRZYPISY
*netfix - największa wypożyczalnia filmów DVD na świecie







---------------------------------------------------
Wohoo
Mamy  * CLIFFHANGER *
Jak myślicie?
Czy Gemma wyjawi Niall’owi prawdę?
A może dotrzyma obietnicy i nikomu nie zdradzi tajemnicy Arielli?
Co się wydarzy pomiędzy Niall’em a Ariellą?
Przeczytajcie kolejny rozdział!
Zostawcie komentarz! :)










17 komentarzy:

  1. Dawaj juz kolejyyyyyy !!!! Juz ! Nie moge sie doczekac :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie
    czekam na nn ;)

    @Hazza_OMFG

    OdpowiedzUsuń
  3. NAJWIĘKSZE AWWWWWWW NA ŚWIECIE *-*
    to taaaaaaaakie słodkie <3
    Och bardzo przepraszam że nie komentowałam poprzednich rozdziałów ale miałam trochę zajęć xd
    Czekam na następny :D
    Pozdrawiam @Turtles_are_my

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać następnego rozdziału. ten był taki kgbhikshrteskjnhklrtsiuhrt *.*
    możesz mnie informować na twitterze o kolejnym? z góry dzięki! @zaynakamyidol

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg
    Świetne świetne świetne!
    Kocham to opowiadanie!
    @hey_hey_hello

    OdpowiedzUsuń
  6. ZA KRÓTKIE ;(
    Cudowne i w ogóle fsafhbvsafijsa
    Widzę, że poprawiłaś tło :)
    @SomeoneStoleLov

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju cudowne nie mogę się doczekać nn *.* *_* ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. OMFG *.* to jest cudowne *.*
    JA.CHCE.DALEJ!!! <33
    @Torii_99

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG ! Zajebisty rozdział *.* Szybko tłumacz następny !!!! @RoksiOfficjal_1D

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSKI *______* CZEKAM NA KOLEJNY.
    Poinformuj mnie na tt proszę @adzixmylove : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiozaaaa !*_* mega fajne te opowiadanie ;) przeczytałam od początku i nie mogłam oderwać się od tej historii;)
    Masakraa..cudna historia ;) opowiadanie strasznie mi się podoba ;*
    Proszę...informuj mnie na TT @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za wyłączenie weryfikacji obrazkowej! ha! :D rozdział cuudowny, najlepszy! :D czekam na następnyy skarbie :D
    ily :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny <3 Aww wreszcie jest coś między Nari <3 @nataliaa189

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Awwww Nari. Są mega słodcy♥
    ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham kocham kocham <3 Jesteś wspaniała że to tłumaczysz,nobla powinnaś dostać :)) KlAudiA <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips