poniedziałek, 6 stycznia 2014

Rozdział 14



Rozdział dedykuję @SophieMcAdams99, która jest tutaj ze mną od samego początku, komentuje każdy rozdział i ciągle pyta o nowe i jest niesamowita!





_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
(Ariella)

Usiadłam po turecku na moim łóżku. Od naszej wczorajszej kłótni Niall nie odebrał ode mnie ani jednego telefonu. Postanowiłam zadzwonić do Liama.
- Halo?
- Cześć Liam, tu Ariella.
- Jak tam?
- Um, jest, hmm.. jest dobrze – skłamałam.
- Wiem, że nie jest dobrze, Ari. Możemy o tym później porozmawiać. Jesteśmy teraz w hotelu – powiedział.
Liam był kochany. Zawsze wiedział, kiedy coś było nie tak.
- No tak, mm.. mogłabym porozmawiać z Niallem? Proszę? – niemal zaczęłam go o to błagać.
Usłyszałam w tle głos, z irlandzkim akcentem, mówiący: "Powiedz jej, że mnie tu nie ma".
- Mm.. Niall teraz.. śpi – skłamał chłopak.
Po policzkach pociekły mi łzy, rozłączyłam się bez żadnego żegnania się. Ścisnęłam mocno komórkę. Czy Niall był aż tak bardzo na mnie wściekły? Nie mogłam nic zrobić.
Byłam w szoku, gdy zadzwonił do mnie Louis.
- Co? – muszę przyznać, że nie zabrzmiało to zbyt miło.
- Tęsknię za tobą Ari. Coś się stało?
- Wszystko, Lou – wyszeptałam.
- Co się dzieje z tobą i Niallem? – zapytał.
- Jest zły, bo nie oddzwoniłam do niego, kiedy moja mama mnie odwiedziła. Uważa, że byłam wtedy z Garrettem, chociaż wie, że ja Garrett tylko się kolegujemy – zaczęłam płakać.
- Pogadam z nim, Ari – próbował uspokoić mnie Louis.
- Chciałabym, żeby zamienił ze mną tylko kilka słów..
- Porozmawiałbym z tobą dłużej, ale za chwilę mamy wywiad, a wieczorem dajemy koncert. Przepraszam Ari. Porozmawiamy jutro – powiedział Louis.
- Jeśli jutro jeszcze tu będę.. – wyszeptałam.
- Co?! Ari, lepiej żebyś nie robiła niczego głupiego!
Rozłączyłam się. Telefon znowu zabrzęczał, ale zignorowałam to. Zeszłam na dół by coś zjeść, Gemma nawet nie próbowała pytać, dlaczego płakałam. Wiedziała, że to z powodu Nialla. Nic nie powiedziała, tylko mnie przytuliła. Szepnęła mi do ucha, że wszystko będzie dobrze.               
Resztę dnia spędziłam na zapychaniu się jedzeniem i słuchaniu depresyjnej muzyki z iPoda.


_________________________________________________________________________________________________
(Louis)


Skrzyżowałem ręce na piersi, nie pozwoliłem Niallowi opuścić naszego pokoju. Widziałem, że miał ogromne wyrzuty sumienia.
- Niall, zadzwoń do Ari. Teraz.
- Nie – odpowiedział.
- Czemu nie?
- Po prostu nie chce mi się z nią gadać – powiedział, przeczesując palcami swoje włosy.
- Kłamiesz. Niall, przecież ją kochasz!
- Wiem, że ją kocham, ale..- zaczął.
- HA! WŁAŚNIE SIĘ PRZYZNAŁEŚ, ŻE JĄ KOCHASZ! – wykrzyknąłem, przerywając mu.
Zarumienił się. Przepchnął się między mną a drzwiami i wyszedł. Naprawdę potrzebował rozmowy z moją biedną Ari..

__________________________________________________________________________________________________
(Ariella)


Tydzień później wciąż ignorowałam telefony od chłopców. Każdy z nich próbował się do mnie dodzwonić, każdy z wyjątkiem Nialla... Postanowiłam później do niego zadzwonić, mimo tego, że wiedziałam, że nie odbierze.
Wskoczyłam pod prysznic, pozwoliłam gorącej wodzie parzyć moje ciało. Kiedy skończyłam, założyłam dżinsowe spodenki i stary podkoszulek Nialla, który kiedyś tu zostawił. Pachniał tak jak on. Wiązałam włosy, wtedy usłyszałam jak ktoś dzwoni do drzwi. Zeszłam na dół i otworzyłam. Przede mną stały Eleanor, Danielle i Sally. Miały ze sobą lody, ciastka i różne inne słodycze.
- Co wy tutaj robicie? – zapytałam.
- Jesteśmy tutaj, żebyś chociaż na chwilę zapomniała o Niallu! – powiedziała Danielle.
- Skąd wiecie o mnie i o Niallu?
- Nasi chłopcy nam powiedzieli.. – odezwała się Sally.
- Zayn poprosił cię, żebyś została jego dziewczyną?
- Tak! - wykrzyknęła.
- To suuper. Cieszę się.
- Nie martw się, chłopcy nam powiedzieli, że wiedzą, że Niall za tobą tęskni – zaczęła pocieszać mnie Sally.
- To dlaczego do mnie nie zadzwoni? Dlaczego nie odbierze, kiedy ja do niego dzwonię? Chcę tylko usłyszeć jego głos..

- Chłopcy są głupi – powiedziała Eleanor. Pokiwałam tylko głową.
- A teraz.. zacznijmy naszą imprezę!- krzyknęła Danielle.
- Czekajcie. Myślicie, że mogłabym zaprosić kogoś jeszcze? Poznałam taką fajną dziewczynę wtedy, kiedy chłopcy wyjechali.
- Pewnie. Zadzwoń do niej! – zgodziła się Eleanor.
Uśmiechnęłam się i wybrałam numer Nicole.
- Hejka! – usłyszałam jej głos.
- Co tam moja koleżanko z Nowego Yorku?
- Próbuję nauczyć się grać na harmonii..
- No i jak ci idzie?
- Uh.. nie zbyt dobrze
Zaczęłam się śmiać.
- Chciałabyś gdzie wyjść? Razem z koleżankami robię imprezę i chcemy cię zaprosić!
- Pewnie! Będę za chwilę.

Podałam jej swój adres, pod drzwiami była w mniej niż dziesięć minut. Chyba bardzo się śpieszyła.

- Miałam nadzieję, że to ten dom, bo byłoby trochę niezręcznie, gdybym zapukała do kogoś innego.. – powiedziała Nicole.
Zaczęłyśmy się śmiać, po chwili podeszła do mnie Sally.
- Dear John czy Notebook? – zapytała.
- Obojętne. Może najpierw Notebook. Uwielbiam to!

Gdy oglądałyśmy film, rozejrzałam się wokół i zobaczyłam, że wszystkie dziewczyny mają łzy w oczach i kurczowo ściskają pucharki z lodami. To chyba rzeczywiście miała być fajnie spędzona noc.
Po jakimś czasie, gdy obejrzałyśmy już i Dear Johna i Notebooka zaczęłyśmy jeść. Bardzo dużo jeść, nie przejmując się żadnymi kaloriami. Śmiałyśmy się ze wszystkiego, nawet z największych głupot.
- Musimy wybrać się kiedyś razem na zakupy. Będzie zabawa – powiedziała Danielle śpiącym głosem.
Już po kilku minutach, spałyśmy wszystkie jak zabite na podłodze w salonie.



***
Następnego poranka

W drzwiach stanęła Gemma, zobaczyła nas wszystkie śpiące na podłodze.
- Ariella, zrobiłaś imprezę beze mnie? – zapytała.
- Przepraszam Gemma! Nie było cię..
- W takim razie musisz zaprosić mnie na następną..
- Skoro już mówimy o tym, że cię nie było, to.. gdzie byłaś?
Gemma wlepiła wzrok w podłogę, a jej policzki przybrały kolor czerwony.
- Zostałam na noc w mieszkaniu Christiana.
- CHRISTIANA?! Tego, którego poznałyśmy w klubie kilka tygodni temu?!
- Tak.
- Jak słodkoo.
- Wyjdziemy kiedyś gdzieś w trójkę: ty, ja i Christian. Będziesz mogła go lepiej poznać..
- Dzięki Gemm.
Kiwnęła tylko głową i poszła na górę, ale wcześniej ukradła mi naleśnika.



Kilka godzin później wszystkie dziewczyny rozeszły się do swoich domów, z postanowieniem, że jeszcze kiedyś urządzimy taką imprezę. Leżałam na kanapie, ubrana w koszulkę Nialla, znów zrobiło mi się smutno. Usłyszałam jak ktoś zbiega po schodach, obok mnie stanęła Gemma.
- Chcesz iść na zakupy ze mną i Christianem?
- Jasne – odpowiedziałam.
Mogłabym chodzić do sklepu każdego dnia, bez przerwy.
Christian podjechał pod dom w pięknym, czarnym Astonie Martinie.
- Gemma powinnaś poślubić tego gościa.. – powiedziałam, co wywołało śmiech u Christiana. Gemma niemal spłonęła na miejscu.

Z radia dobiegały znajome dźwięki piosenki One Direction, jęknęłam. Głupi Niall..
- Chcesz posłuchać czegoś innego? – zapytał Christian.
- Tak – odpowiedziałam zdecydowanie.
Zmienił stację, teraz mogliśmy usłyszeć "Boyfriend" Justina Biebera.
- Cholera – wymamrotał chłopak i ponownie zmienił stację.
- Justin Bieber jest okej – powiedziałam.
- TO JEST LEPSZE! – krzyknął, słysząc  A Day To Remember, wydobywające się z głośników.
- Zgadzam się! – odpowiedziałam. Oboje zaczęliśmy śpiewać, a raczej wydzierać się, co wywołało atak śmiechu u Gemmy, która zatkała sobie uszy.
- Jak fajnie! Mój chłopak i moja siostra się dogadują!
- Tak naprawdę nie lubię Arielli – zażartował Christian.
Kiedy zaparkowaliśmy, chłopak wysiadł z auta i otworzył przed Gemmą drzwi.
- A Arielli nie otworzę drzwi – powiedział chłopak, pokazując mi język. – Żartuję tylko – poprawił się zaraz.
 Otworzył przede mną drzwi, objął ramieniem Gemmę, udaliśmy się w kierunku drzwi wejściowych ogromnego centrum handlowego.
Dziewczynka wyglądająca na mniej więcej dwanaście lat podeszła do mnie i powiedziała:
- Oh, wow! Jesteś dziewczyną Nialla Horana! Jesteś śliczna!
- Dziękuję kochanie, ale gdzie ty słyszałaś, że jestem jego dziewczyną?
- Tutaj w gazecie jest wasze zdjęcie! – powiedziała, wręczając mi jakiś magazyn.
Przyjrzałam się i rzeczywiście, na okładce było nasze zdjęcie, siedzących ekstremalnie blisko siebie w Nando's. Tytuł był napisany tłustymi, drukowanymi literami i brzmiał: NOWA DZIEWCZYNA NIALLA HORANA?
- Miałabyś coś przeciwko, gdybym to zatrzymała? – zapytałam.
- Nie! Możesz to sobie wziąć. Ale.. czy mogłabyś dać mi autograf na mojej koszulce?
Skinęłam potakująco głową. Dziewczynka podała mi t-shirt i markera, a ja napisałam na nim swoje imię i małe serduszko obok.
- Dziękuję! – wykrzyknęła i odeszła w pośpiechu.

- Wow! Przynajmniej ładnie wyszłaś – usłyszałam od Gemmy.
Jeszcze raz spojrzałam na okładkę, po czym schowałam gazetę do torebki.
- Uh, muszę zrobić zapasy i wziąć jakieś.. kobiece rzeczy. Wezmę dla nas obu, Ariella – powiedziała moja siostra, wchodząc do przedziału o wdzięcznej nazwie PAMPERED.
Christian i ja czekaliśmy na zewnątrz. Między nami panowała niezręczna cisza.
- Ariella, jestem naprawdę wielkim szczęściarzem, że spotkałem Gemmę – odezwał się nagle chłopak.
- Oj jesteś.  
- Jest perfekcyjna.
- Oo, to słodkie. Cieszę się, że znalazła dla siebie kogoś.
- A co z tobą? Masz kogoś?
- Mam, ale teraz jest na mnie wściekły i nie odezwał się do mnie od dwóch tygodni. Nigdy nie odbiera, kiedy dzwonię..
- Powinnaś go rzucić.
- Nie! – zaprotestowałam.
- Dlaczego nie? Nie odzywa się do ciebie, kiedy ty siedzisz tu załamana. To on powinien być załamany, nie ty. Czemu pozwalasz mu się tak traktować? – zapytał chłopak.
- Nie wiem Christian..
- To powinnaś się dowiedzieć. Przepraszam, że jestem taki szorstki, ale jesteś naprawdę fajną dziewczyną, a wygląda na to, że on na ciebie nie zasługuje.
- Ale on na mnie zasługuje. Jest najlepszą rzeczą..
- To akurat do mnie nie przemawia. Nie chcę widzieć, jak jesteś taka smutna i myślę, że twoi przyjaciele też nie chcą. Czekaj, niby czemu nie miałabyś teraz do niego zadzwonić? Jeśli odbierze, porozmawiasz z nim. Jeśli nie odbierze, to ja zostawię mu wiadomość na poczcie..
- Okej, ale lepiej nie mów mu nic takiego, co powiedziałeś mnie.
- Posłuchaj się. Automatycznie zakładasz, że nie odbierze..
Zignorowałam go i zadzwoniłam do Nialla. Słyszałam tylko sygnał wybierania numeru, a po chwili włączyła się poczta głosowa. Podałam telefon Christianowi i zrezygnowana usiadłam na ławce.
- Nie polubi mnie, gdy usłyszy co mam mu do powiedzenia.. – powiedział chłopak i skierował się do męskiej toalety. Cholera, teraz nie będę mogła usłyszeć, co zamierza powiedzieć Niallowi.
Gemma zdążyła już wrócić. Targała ze sobą ogromne i na pewno ciężkie siatki.
- O Boże, ta kolejka była potwornie długa! Czekaj, gdzie jest Christian?
- Poszedł do łazienki, żeby zostawić Niallowi wiadomość na poczcie głosowej, jakąś okropną wiadomość.. Jestem tego pewna.
- Oo, Ari. Wszystko będzie dobrze. Niall na pewno zaraz do ciebie oddzwoni, gdy to odsłucha. Najpierw pewnie cię zapyta, kto do niego dzwonił z twojego telefonu, a później cię przeprosi. Na pewno.. – Gemma próbowała mnie pocieszyć.
- Mam nadzieję..

Kilka minut później Christian wrócił z toalety z szerokim uśmiechem na twarzy. Oddał mi telefon. Mogłam tylko sobie wyobrażać, co powiedział Niallowi..


__________________________________________________________________________________________________
(Niall)

Po rozmowie z chłopakami, wreszcie zdecydowałem się zadzwonić do Arielli. Bardzo za nią tęskniłem. Brak rozmowy z nią dosłownie mnie zabijał. Trasa będzie trwała jeszcze tydzień, dopiero wtedy się z nią zobaczę. Wciąż byłem wściekły, chociaż nie powinienem. Wszystkie chłopaki siedziały obok mnie w moim pokoju hotelowym. W końcu mój telefon zaczął dzwonić. Wszyscy wlepili wzrok w miejsce, skąd dobiegał dźwięk dzwonka. Louis wstał i rzucił mi komórkę.
- Masz wiadomość głosową Niall – powiedział.
- Gdzie był mój telefon? – zapytałem.
- Oh, przez przypadek na nim usiadłem.
- I nie poczułeś tego?
- Nie!

Przewróciłem oczami i spojrzałem na ekran. Wiadomość była od Arielli.

-Ooh, włącz głośnik! Chcemy to usłyszeć! – powiedział Louis.

Włączyłem  głośnik, wszyscy chłopcy zbliżyli się do mnie, by lepiej słyszeć. Spodziewałem się usłyszeć głos Arielli, ale to definitywnie nie był jej głos. To był facet!

"Lepiej żebyś wysłuchał co mam ci do powiedzenia, ty mały chuju. Nie wiem jak się nazywasz, ale jestem pewien, że chcesz wiedzieć jak ja. Nazywam się Christian Ludovic, jestem jednym z kolegów Arielli, ale pewnie tego nie wiesz, prawda? Nie wiesz, bo ją ignorujesz, mam rację? Tak czy owak, chcę tylko żebyś wiedział, jakie są tego skutki: straciłeś swoją dziewczynę. Gratulacje."

Wszyscy milczeli, kiedy wiadomość się skończyła.




--------------------------------------
No i jak? Polubiłyście Christiana? :)

Przepraszam, że musiałyście tak dłuuugo czekać, ale wyjechałam na cały tydzień a tam nie było ŻADNYCH internetów ;_;

Ugh jutro do szkoły :c że tak powiem powodzenia haha
byle do ferii :))
ja mam za miesiąc ale wtedy znowu wyjeżdżam haha ale postaram się regularnie dodawać rozdziały :))

A TERAZ NIECH KAŻDE SŁONECZKO ZOSTAWI KOMENTARZ
BO NAWET NIE WIECIE JAK TO MOTYWUJE
I JAK SZEROKO SIĘ UŚMIECHAM PO PRZECZYTANIU KAŻDEGO KOMANTARZA
DZIĘKUJĘ WAM ♥




50 komentarzy:

  1. jej jestem pierwszymm słoneczkiem które pod tym rozdziałem mówi, ze kocha cię za to copiszesz i że czeka na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego ff
    Jest po prostu genialny!
    Czekam na kolejny ^_^
    @Hazza_OMFG

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział swietny, a Christiana już polubiłam.. Jest cudownyyyyyyy!!!! Ja chcieć mieć taki przyjaciel. XD
    Czekam na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bożeee suuuper :)) czekam na nastepne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O szok ! Dziękuję za dedykację ! Jak już mówiłam jestem największą fanką tego opowiadania i Cb <333 A Christian jest zajebisty ! hahah ! Jego wiadomość mnie rozwaliła hahah xD .... No znaczy to nie jest śmieszne, ale może trochę prawdziwe. Ale tak śmiałam się jak nienormalna. xD
    Pozdrawiam i kocham najbardziej na świecie, całusy, przytulaski xoxoxox i nie wiem co jeszcze ! <3333 Czekam na kolejny i nie wiem jak Ci podziękować, dlatego dziękuję jeszcze raz. ! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Niall nie pomyśli, że Chris to nowy chłopak Ari. Świetny rozdział. @yukekawaii

    OdpowiedzUsuń
  7. O boże aż chce mi sie krzyczeć .! To jest takie jfkdjkjdgwmkd .! JEST MEGA.! *-*
    Czekam na nexta <33 @mydiemyend

    OdpowiedzUsuń
  8. o jeku jejku jejkuuu ale jestem ciekawa dlaszego ciągu wydarzeń! :D dobra robota, dziękujemy że tłumaczysz? :))
    ily.xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie babskie wieczory <3 Dobrze, że Ari mogła choć na chwilę zapomnieć o problemach ; )
    Już lubię Christiana! Mam nadzieję, że nie okaże się jakimś kolejnym dupkiem..
    Nie rozumiem jak Nialler mógł tak długo olewać swoją dziewczyną, skoro ją niby kocha? Oby zrozumiał, że źle zrobił i przeprosi ją jakoś ładnie, żeby wszystko wróciło szybko do normy ; D
    Czekam z niecierpliwością xd
    Pozdrawiam xx
    @Glodny_Nialler

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny <3 <3 Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny! Christian dogadał Niallowi! Mam nadzieje, ze Ari i Nialler się pogodzą.

    OdpowiedzUsuń
  12. o jejciu tego się nie spodziewałam ! hoho ciekawe co będzie dalej ! :)
    świetny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku Niall sie teraz pewnie zalamie, bo pomysli ze Ari go zdradzila :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Super !! Polubiłam tego Christiana. Jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo polubiłam Christiana, uszczęśliwia Gemme i podobało mi się co powiedział Niallowi. Mam nadzieję, że Niall w końcu porozmawia z Ari.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały, wiesz coś myślę, że ta cała Nicole to ona pracuje dla ojczyma Ari!Mam rację?Jest podejrzana!Hahaha.Ale dla mnie chyba wszyscy są podejrzani.Pozdrawiam.
    @LuvMySexyHoran

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha niezły rozdział xD Christian jest super ale pewnie Niall sobie pomyśli że to nowy chłopak Ari xD
    @zerrie_love1

    OdpowiedzUsuń
  18. o jezu i co teraz? NIE MOGE SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiste :D Kiedy następny proszę powiedz !! Nie umiem się doczekać jak Niall na to zareaguje :P Proszę napisz mi kiedy następny bo jestem niecierpliwa ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się w piątek albo sobotę :))) świetnie, że aż tak ci się podoba :D

      Usuń
  20. O kurrr..!!tego to się nie spodziewałam;)) ale cieszę się, że to wszystko się tak potoczyło ;)Myślę, że dzięki chłopakowi Gemmy wszystko wróci i będzie jeszcze lepiej;) hahah chciałabym sobie wyobrazić mine Horana hahaha ale to już z kolejnym świetnym rozdziałem ;)
    Pozdrawiam i życzę weny
    @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  21. To się porobiło ;o
    Tak bardzo lubię to opowiadanie, a mam tak mało czasu na czytanie go.
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! xx
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  22. ZA JE BI STE <3 Tylko czekam aż ją Steve dorwie :D KIEDY DALEJ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Christian
    Wtf
    Co Ty zrobiles
    I tak go lubie hah

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham to!
    Jestem ciekawa co będzie dalej, chciałabym żeby wszystko się ułożyło między nimi.
    Czekam na następny :)
    Pozdro xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Nominowałam twój blog do Liebster Award. Więcej informacji na :
    http://tillsomebodylovesyou.blogspot.com/p/liebster-award-nominacja-do-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  26. JEZU W TAKIM MOMENCIE MUSIAŁO SIE SKOŃCZYĆ? :O
    NIE ZASNE SPOKOJNIE :C
    CZEKAM NA NASTĘPNY SDJBCKSJBCDHS
    @xhandsomexx

    OdpowiedzUsuń
  27. jeeejku no smutno mi, boję się jak zareaguje Niall na tą wiadomość :( smutas :( będe płakaaaaaś :'(

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Twój blog został nominowany do Liebster Award: http://life-is-dirty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hejooo! Twój blog został nominowany do Liebster Award przez:
    http://lovenastygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Informuję tylko że przeczytałam połowę ale zaczynam czytać od początku bo to jest WSPANIAŁE gsjdfjkfsdgsfdhgfdshkkhfdskfsdghfds ♥


    @MMadridistaa

    OdpowiedzUsuń
  31. TO JEST PERFEKCYJNE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny rozdział, czekam na next. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne*-* czekam na następny rozdział.
    @love_hariana
    Zapraszam też na swój ff
    hushhushfanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne, czekam na następny rozdział <3 @forgetabouthate :*

    OdpowiedzUsuń
  35. CZY TYLKO JA NIE LUBIE CHRISTIANA ? XD ale serio wezcie , teraz Niall moze sie jescze bardziej wkurwic Christian nie powinien sie mieszac wg mnie postapil chujowo , czekam na kolejny rozdział DZIEWCZYNO JESTES GENIALNA :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakoś trafiłam na ten blog i cieszę się, że tu jestem ! ♥
    Mimo, że prawie przez całą noc nie mogłam spać, bo po przeczytaniu 14 rozdziałów zastanawiałam się co może być dalej....
    Jakoś nie wyobrażam co może się zdarzyć!
    Ale ta historia Ariellii jest bardzo ciekawa i wciągająca....
    Zakochałam się w tym od początku....
    Te tłumaczenie jest niesamowite i w ogóle ten blog !
    Moim zdaniem może równać się z tłumaczeniami i z blogiem Danger i Danger'Back...
    Choć uważam, że ten blog jest o wiele lepszy!
    Zaczęłam czytać jeszcze przed wcześniejszym zaglądnięciem do zakładki "Główni Bohaterowie" i uważam że postać Arielli jest idealnie dobrana, ale w czasie czytania całkowicie inaczej wyobrażałam sobie Sally... Ale to nie jest istotne... Jeszcze Christian jako postać nie spełniła mojego oczekiwania, ale to też mało istotne.....
    PO PROSTU TEN BLOG JEST ŚWIETNY I TO TŁUMACZENIE !
    Mogłabyś informować @BeachDirectione ??

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja kocham tego bloga
    po prostu gbdfhrgkeqhkqr *_*
    Czekam na nn
    @Hazza_OMFG

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog! Nie lubię już Christiana ;/ Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham to! Genialny rozdział jak i cały blog.
    xo @tola710

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaczelam dzis czytac i jest cudnie<3 czekam na. Nastepny kovhanie
    Kocham kate

    OdpowiedzUsuń
  41. 3 razy SZACUNEK dla autora. Po pierwsze za pomysł,
    ale też za wiedzę i ogólną kompozycję!Takich umeijetności to tylko pozazdroscic

    Moja strona domowa ; fajowezabawki.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. zostawiam komentarz--------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Christian jest genialny! !!!! Dobtze zrobił. Niech Niall poczuje co poczuła Ari gdy zachowywał się jak idiota żeby nie powiedzieć gorzej
    ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń
  44. Wezwij karetkę!! Mam zawal. Dopiero co odzyskałam telefon i weszłam i tu taki szok!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips