sobota, 11 stycznia 2014

Rozdział 15



__________________________________________________________________________________________________________________________________________
(Niall)

Nie wiedziałem o czym myśleć po odsłuchaniu tej wiadomości. Kim był Christian Ludovic? Musiałem się tego dowiedzieć.
- Niall, oddzwoń do niego – zachęcił mnie Louis.
- Oddzwonię – odpowiedziałem.

Podniosłem telefon i wybrałem numer Arielli. Odebrała po jednym sygnale.

- Niall?- zapytała ledwo łapiąc powietrze.
- Hej Ari.
Usłyszałem w tle jakiś inny dźwięk. Wiedziałem, że płacze.
- Cii, nie płacz.
- Brakuje mi cię.
Te słowa złamały mi serce. Poczułem się jeszcze gorzej, bo zdałem sobie sprawę z tego, że jedyną osobą, która jest za to odpowiedzialna, jestem ja.
- Przepraszam, że cię ignorowałem kochanie.
Słyszałem, jak ciężko wzdycha, poczułem ukłucie w sercu.
- Jestem na ciebie wściekła – oświadczyła dziewczyna.
- Wiem..
- Kiedy wrócisz, będziesz miał wielkie kłopoty.
- Okej – zaśmiałem się.
- Mów dalej..
- Dlaczego?
- Brakowało mi twojego głosu.. – szepnęła Ariella.
Poczułem wyrzuty sumienia, kiedy to powiedziała.
- Przepraszam – powtórzyłem.
- Daj mi z nim porozmawiać! – usłyszałem głos gościa, który zostawił mi wiadomość.
- Nie, Christian! Już mu powiedziałeś, co o nim myślisz! – powiedziała Ariella.
- Kim jest ten cały Christian? – zażądałem wyjaśnień.
- Ah, tak, to ten, który zostawił ci wiadomość.
- To wiem, ale kim on jest?!
- Chłopakiem Gemmy.
Było tak, jakby ktoś nagle ktoś uwolnił mnie spod ogromnego ciężaru. Poczułem ulgę.
- Oh – wymamrotałem.
- Czekaj, czekaj. A ty myślałeś, że kim on niby jest?
W końcu zaczęła się śmiać.
- Niall, dlaczego ty zawsze myślisz, że zostawię cię dla jakiegoś innego chłopaka? – zapytała.
- Dlatego, że jesteś perfekcyjna.
- Niall...
- Posłuchaj kochanie, zadzwonię do ciebie później. Musimy przygotować się do koncertu. Zobaczymy się za tydzień – powiedziałem.
- Pa Niall..
- Pa Ari..
- Kocham Cię – zdążyłem jeszcze powiedzieć, zanim się rozłączyła.

Ugh, dlaczego jestem takim idiotą?


______________________________________________________________________________________________________
(Ariella)

Myślałam, że uduszę Christiana, przytulając go, kiedy skończyłam już rozmawiać z Niallem.

- Coś ty mu powiedział? – zapytałam.
-Ee, hmm, nic.. – wlepił wzrok w czubki swoich butów.
- Christian.. – powiedziałam, kładąc dłonie na swoich biodrach.
- Kobieto! Jesteś przerażająca, kiedy jesteś zła!
- To co mu tam nagadałeś, chyba nie zbyt miłe, ale.. dziękuję!
- Hej, przecież podziałało, prawda? Oddzwonił do ciebie!
Przytaknęłam. Resztę dnia spędziliśmy razem w trójkę, spacerując po mieście i jedząc lody.


***

Sześć dni później razem z Gemmą i Christianem wybraliśmy się do parku. Niall dzwonił do mnie raz każdego dnia, ponieważ był bardzo zajęty i mógł rozmawiać tylko po pięć minut. Dzięki Bogu on i reszta chłopaków wracali do domu już jutro!
Christian popychał huśtawkę, na której siedziała Gemma. Widać było, że naprawdę się kochają. Przyglądałam im się i sama zaczęłam się kołysać. Spojrzałam na swoje buty, były całe w błocie. Usłyszałam dźwięk smsa i szybko wyjęłam telefon z torebki. Myślałam, że to Niall, ale myliłam się.

Od: Garrett Nickelsen ;)
Nie przyszłaś na nasz koncert w zeszłym tygodniu, no nie?


Zmieniłam jego nazwę w kontaktach na po prostu: Garrett Nickelsen.


Do: Garrett Nickelsen
Sorry, zapomniałam.

Od: Garrett Nickelsen
W takim razie spóźnione wszystkiego najlepszego

Do: Garrett Nickelsen
Dzięki


Nie odpowiedział, domyślam się, że był na mnie zły. Westchnęłam i zaczęłam huśtać się na huśtawce. Nie zauważyłam, kiedy Christian i Gemma zaczęli mnie wołać.
- Ariella! – krzyknął Christian.
- Co?! – wystraszył mnie, spadłam z huśtawki.
Rozejrzałam się leżąc na ziemi, zwęziłam oczy i zobaczyłam zaśmiewającą się parę. Tak, naprawdę, bardzo śmieszne.
- Nienawidzę was! – zawołałam.
Gemma pomogła mi wstać, strząsnęłam z siebie resztki ziemi. Wróciliśmy do auta Christiana i skierowaliśmy się w stronę domu Anne. Weszłam do środka, zauważyłam, że Gemma i Christian zostali na zewnątrz i o czymś rozmawiali.
Podeszłam na palcach do okna i zaczęłam im się przyglądać. Widziałam jak się całują, a później stoją przytuleni do siebie. Uśmiechnęłam się. Gemma zasługiwała na to, żeby być szczęśliwą.
- Wiesz, że to nie ładnie tak kogoś podglądać? – usłyszałam aż za bardzo znajomy głos gdzieś za mną.
Poczułam na ciele gęsią skórkę, kiedy powoli obracałam się do tyłu.
Mężczyzna, który wywołał u mnie największy ból, jak zdołałam doświadczyć w swoim życiu stał tuż przede mną. Miał ponury wyraz twarzy.
- Cześć Ariella.



------------------------------------------------

króciutki rozdział :))

STEVE IS BACK 


------------------------------------------------


a teraz: CHCĘ WAM BARDZO BARDZO BARDZO podziękować za 16 tysięcy wyświetleń

i za 45 ( słownie: czterdzieści pięć) komentarzy pod rozdziałem 14!

Jesteście po prostu niesamowite i ogólnie to czytając każdy komentarz byłam taka megamega szczęśliwa. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że Wam się podoba. Haha naprawdę to prosząc o więcej komentarzy spodziewałam się tak ok. 25 :))

NO CÓŻ. TERAZ PROSZĘ O TYLE SAMO haha :) 

KOOOOOOOMENTUJCIE!

DZIĘKUJĘ WAM JESZCZE RAZ, A DOWODEM WDZIĘCZNOŚCI JEST TO OTO SŁODKIE ZDJĄTKO NASZEGO SŁONECZKA, KTÓRE ZAWSZE ROZŚMIESZA ☼☼☼


JUTRO WOŚP. Jestem wolontariuszką :)) WRZUĆCIE COŚ DO PUSZEK KOCHANE!  



53 komentarze:

  1. OMG! czy to ojczym Arielli!? szybko dawaj następny :D i w ogóle dziękuję że tłumaczysz tak świetne ff :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. awwww *-* kiedy będzie następny rozdział ? :) Proszę już dzisiaj *-* Nie mogę się doczekać! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze Steve wrócił !!nieee nie zgadzam się na to !!;(( to jest chodząca bestia ..rozdział superrr !!!;) awww Niall i Ariella pogodzili się traalalala ;D hihi
    Czekam na następny rozdział mam nadzieję, że Steve nic nie zrobi Mojej Ari ;))
    Pozdrawiam i życzę wenyyy @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie w takim momencie ?!
    świetnie tłumaczysz :*
    czekam na następny :)
    @alexx279

    OdpowiedzUsuń
  6. O jezu wrocil xd
    Nieeee..plakam
    Czekam na nn
    @Hazza_OMFG

    OdpowiedzUsuń
  7. No nareszcie Niall zadzwonił do Ari. Chwała Ci o wielki Christianie!!!
    STEVE IS BACK!!! Gdy tylko skończyłam czytać krzyknęłam: UCIEKAJ ARIELLA!!!!!!!!!
    Mam nadzieję, że Gemma i Christian jej pomogą.
    Klaudia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurwa... Co tam robi ojczym Ari :O
    Szybko dodawaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pierdole, kurwa, pieprze, jebie, dupie, cholera ! nie wiem co jeszcze ale przepraszam za przekleństwa.... To jeszcze raz : Ja pierdole, kurwa, pieprze, jebie, dupie Steve wrócił ! Jaaa ! oufwGMPIBCPWDCBWbfuwVFWB Boje się ! Dawaj następny ! Niech Niall ją uratuje jakoś ! Niech Christian coś zrobi i Gemma ! Ja piepsze ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!


    Ja nie mogę ! To FF mnie rozwala ! Dobrze że jestem sama w domu bo przeklinam na cały głos.... !

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KURWA ! ! ! STEVE ! ( Sorki za spam ale nie ma limitu a nie wiem jak wyrazić swoje uczucia... Myślę że długie AAA jest odpowiednie ) xD Więc : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !


    KC ! I dawaj następny bo nie wytrzymam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ALE JAK ON TAM.?! CZEMU .?! STEVE.!
    WOW czekam na nexta byle jak najszybciej .! <3
    też jestem wolontariuszką na WOŚPie xd
    @mydiemyend

    OdpowiedzUsuń
  12. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAK!!!??? KIEDY?!?!? GDZIE!?!?!? PROSZE O NASTĘPNY KONIECZNIE!!!
    @zerrie__love1 wcześniej @zerrie__1

    OdpowiedzUsuń
  13. JEJU. No to teraz będzie się dziać. Czekam na nastepny rozdział. :)

    @YukeKawaii

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze cudowny. Czekam na następny.@love_hariana

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, nie, nie to nie był jej ojczym prawda? Powiedz, że tak.
    OMG! Masakra. (że to jest ten ojczym)
    Rozdział jest zajebisty!super!boski!fantastyczny!
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)
    Zapraszam do siebie [też o Niall'u :")] you-are-my-little-princess.blogspot.com
    @LouehAngel

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahaha Steve is back ! ale fajnie , że się pogodzili <3 <3 kiedy bedzie nastepny ? a ogólnie ile jest rozdziałów ? 30 ? BOSKI :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdziałów jest 30, ale jest też 2 część :))

      Usuń
  17. Czekam na nexta......ciekawe co dalej będzie.
    @Pati131D

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko, zaczęło się dziać a tu nagle koniec. jak mogłaś mi to zrobić ? ;p czekam na następny @Weronika7

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie!! matko!! dodawaj dziewczyno jak najszybciej następny rozdział!! Świetny ten jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. STEVE IS BACK!
    JA PIERDOLE!
    MASAKRA!
    ZAJEBISTEE!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozdział cuuuudoooo... *.* jak zawsze :)
    Ja niestety wolontariuszką nie jestem, ale może w przyszłym roku się załapie :)
    @agnieszka0705

    OdpowiedzUsuń
  22. BOŻE ŚWIĘTY DFGFKKGSDKGJDSFGJDFDKDHGDSFGHKFDKJGFDSKDFHKGJJFDG ♥


    @MMadridistaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Omg! Ciekawe co będzie teraz kiedy Steve wrócił! Nie mogę się doczekać następnego! Cudowny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  24. AAAAAAAAAAAAAAAAAA! NIE WIERZE ŻE OJCIEC ARI TAM JEST! JAK!?
    Rozdział genialny! :) @Polish__pooow

    OdpowiedzUsuń
  25. jejejejejejku. weź go, no prosze.. niech nic jej sie nie stanie no. niech Gemma i Christian jej pomogą. niech Garret ją zostawi, a ten drugi chuj Steve niech wyląduje w pierdlu. @luvmycuteboy

    OdpowiedzUsuń
  26. No właśnie !!!! jak on się tam znalazł, chcę następny <3333

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo krótki rozdział !
    Jak chcę następny!
    Tylko błagam żeby nie był to Steve!
    Ja nie wiem jak reszta czytelniczek, ale ja bardzo polubiłam Christiana, a jego taki nietypowy charakter.
    Chciałabym mieć chłopaka takiego samego jak Christian♥
    Błagam dajcie mi go !
    Chcę następny rozdział !
    Ciekawi mnie co będzie z Garretem .....

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaa...To jest świetne. Niemoge się dczekać następnego rozdziału. Ciekawe co soę teraz stanie... <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny! Ale super, ze się pogodzili, Tylko ta końcówka ;/ Czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten blog jest po prostu świetny! Historia bardzo mnie wciągnęła! Czekam na następny rozdział <33 @Wika_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  31. matko z corka jakie napiecie, juz nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu :o @xhandsomexx

    OdpowiedzUsuń
  32. Shurdsxvhtsxffe kocham to ff!
    Przy takim zakończeniu chyba umrę czekają na nowy rozdział adnsjakavsjs
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawaj kolejnyy . ; D

    OdpowiedzUsuń
  34. KOCHAMKOCHAMKOCHAMKOCHAM!!!!! Czekam na nastepny rozdzial!! Ja tanczylam w naszym oddziale :P. Nie moge sie doczekac Next <3/Torii

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham, kocham ♥ Kiedy następny ??? JPRDL nie umiem się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  36. W takim momencie przerwać!? Ty...ty..ty zły człowieku !! Jak możesz!! Xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniaale TO jest! Kocham ten blooog!! Swietny jest * !! ~Lolka

    OdpowiedzUsuń
  38. przeczytalam wszystkie rozdz jak dotad ! yaaay x hahaha .xd
    dobra . nie wierze . ten palant ? oh god . tylko nie on . boje sie o nia . serio ! oby Gemma szybko wesLa do domu . wgl jak on tam sie znalazl !? ughh
    czekam na nastepny xx
    ~@xx_sweetie

    OdpowiedzUsuń
  39. PO PIERWSZE DOPIERO DZISIAJ ZACZĘŁAM CZYTAĆ NI DZISIAJ SKOŃCZYŁAM. CZYTAŁAM KILKA GODZIN. I STWIERDZAM, ŻE KOCHAM TO TŁUMACZENIE *-*
    Po drugie CHCĘ CI PODZIEKOWAĆ za to że tlumaczysz tak piekne opowiadanie i znajdujesz na to czas.
    CZekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  40. kiedy następny rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  41. Oooooooo fajnie. Pogodzili się :-)
    Dodawaj szybko nn

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej skarbie moglabys mnie informowac na Tt? Cudowne opowiadanie ilysm <3 @Mzyk_Real

    OdpowiedzUsuń
  43. O Boszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Jak tak możesz przerywać w takim momencie!!! KC. Christian ma genialne teksty
    ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń
  44. I niech teraz ktos wpadnie do pokoju i zajebie go PROSZEEEE!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips