piątek, 24 stycznia 2014

Rozdział 17



___________________________________________________________________________________________
(Ariella)


Kiedy obudziłam się następnego poranka, zauważyłam, że wokół mnie nie ma piątki chłopców, tak jak wtedy kiedy zasypiałam. Usiadłam na łóżku, obok mnie spał Niall. Rozejrzałam się dookoła i zdałam sobie sprawę z tego, że jesteśmy w jego pokoju. Wstałam i przeciągnęłam się. Wyszłam z sypialni, skierowałam się do kuchni w poszukiwaniu jakiegoś jedzenia. Zaczęłam smażyć jajka. Zanim zdążyłam go obudzić, Niall pojawił się w kuchni. Przypuszczam, że to zapach jedzenia go tam zwabił.
- Ładnie pachnie – powiedział.
- Dlaczego jesteśmy w twoim mieszkaniu? – zapytałam, nie odpowiadając na pochwałę.
- Zabrałem cię tu, kiedy zasnęłaś u Louisa i Harry'ego – wytłumaczył chłopak.
- To wiem, ale dlaczego?
- Chciałem spędzić z tobą trochę czasu sam na sam – uśmiechnął się łobuzersko.
Odwzajemniłam uśmiech i mocno się do niego przytuliłam. Staliśmy tak przez chwilę, ale Niall nie mógł już wytrzymać z dala od jedzenia i uwolnił się z mojego uścisku. Przewróciłam oczami, usiedliśmy razem przy stole, by zjeść śniadanie. Opuściłam głowę i złapałam się za brzuch.
- Ariella, co się dzieje? – zapytał przestraszony blondyn.
- Boli mnie głowa.. i brzuch.
- Mogę coś dla ciebie zrobić?
- Mógłbyś podać mi telefon. Mam go chyba w torebce – poprosiłam.
Przytaknął i poszedł do sypialni. Wrócił, ale zamiast komórki w ręce trzymał kolorowy magazyn.
- Co to jest? – zapytał.
-Oh, ta gazeta.. jakaś mała dziewczynka dała mi ją kilka dni temu – zarumieniłam się.
Myślałam, że będzie wściekły, ale tylko się uśmiechnął i znów zaczął jeść. Nie prosiłam już go, żeby przyniósł mi telefon. Jedliśmy w milczeniu. Gdy już skończyliśmy rozleniwiona położyłam się na kanapie. Niall usiadł obok mnie, wplótł ręce w moje włosy i zaczął okręcać sobie pojedyncze pasma wokół palców. To było bardzo relaksujące.
Nagle ktoś zapukał do drzwi, przerywając nasz spokój.
Niall westchnął i poszedł otworzyć. Oczywiście, Louis, kogo innego moglibyśmy się spodziewać? Kiedy mnie zobaczył, rozpromieniony rozwalił się na kanapie, zajmując miejsce mojego chłopaka.
- Chyba nie myślisz, że możesz zatrzymać ją całą tylko dla siebie, prawda Niall? – zapytał.
Zauważyłam, że w ręce trzymał siatkę.
- Lou, co tam masz? – próbowałam się dowiedzieć.
- Aa taak, przyniosłem ci marchewki, żebyś się lepiej poczuła. Zawsze pomagają!
Uśmiechnęłam się i wzięłam od niego torbę. Wyraźnie się ucieszył.
- Gdzie reszta chłopaków? – zapytałam.
- Śpią – odpowiedział.
- Oo, chciałbym jeszcze pospać, wcześnie wstałam..
- Niall, chodźmy gdzieś dzisiaj! – zasugerował Louis.
- Gdzie?
- Na farmę marchewek! – wykrzyknął uradowany chłopak.
- Nie! – powiedział Niall, nie podzielając entuzjazmu przyjaciela.
Louis posmutniał. Po zaciętej dyskusji zdecydowali, że wybiorą się gdzieś beze mnie.
- Nie mogę iść?
- Nie – odpowiedział od razu Lou.
- Czemu?
- Przyniesiemy ci niespodziankę.
- No i co ja mam teraz robić to sama?
- Wyjedz Niall'owi wszystko z lodówki – zaśmiał się Louis.
- Nie! – zaprotestował blondyn.
- Będziecie się razem fajnie bawić beze mnie. Super – powiedziałam, robiąc smutną minę.
- Kochanie, wrócimy niedługo – pocieszył mnie Niall.
Delikatnie pocałował mnie w usta i tyle ich widziałam. Włączyłam telewizor, zaczęły się wiadomości. Na ekranie zobaczyłam zdjęcie, moje i Nialla. Całowaliśmy się. Westchnęłam i pospiesznie wyłączyłam odbiornik. Co jeśli teraz jego fanki mnie znienawidzą?
Postanowiłam więcej o tym nie myśleć. Powoli jadłam kolejne marchewki, które dostałam od Louisa. Poszłam do pokoju Nialla i wyjęłam telefon z torebki. Nie miałam żadnych smsów, ani nieodebranych połączeń. Wcisnęłam komórkę do kieszeni i skierowałam swe kroki ku łazience. Musiałam wziąć orzeźwiający prysznic. Miałam nadzieję, że Niall nie będzie miał nic przeciwko temu, żebym ubrała któreś z jego ciuchów..
W jednej z komód znalazłam jakieś spodenki i czarny t-shirt. Powędrowałam z nimi do łazienki. Rozebrałam się, już po chwili moje ciało oblewała gorąca woda.
Ubrałam się i z powrotem wskoczyłam do łóżka. Moje powieki były nadzwyczaj ciężkie, kiedy wkraczałam do krainy snów..


Obudziłam się słysząc Nialla, szepczącego mi do ucha:
- Obudź się Ariella, mam dla ciebie niespodziankę!
- Jaką? – byłam bardzo podekscytowana.
- Kiedy będziemy mieli następną trasę, jedziesz z nami – usłyszałam jego radosny głos.
Zerwałam się na równe nogi.
- Co? – zapytałam z niedowierzaniem.
- No tak! Mam trochę znajomości.. – uśmiechnął się szeroko.
Rzuciłam się na niego, przytulając go najmocniej jak tylko potrafiłam.
- Masz na sobie moje ubrania – zauważył.
- Noo, chyba nie masz nic przeciwko?
-Pewnie, że nie. Wiesz przecież, że wyglądasz w nich lepiej ode mnie.
- Nieprawda – zaczęłam się z nim przekomarzać.
- Wierz w co chcesz.

- Niall, widziałam coś w wiadomościach..
- Co? – zapytał zaciekawiony.
- Zdjęcie, jak całujemy się na lotnisku.. – powiedziałam, nie wiedząc, gdzie podziać wzrok.
Nic nie powiedział.
- Jesteś zły? – zapytałam.
- Jak mógłbym być zły, za to, że chwalę się tobą przed wszystkimi?

Mój chłopak jest idealny.





------------------------------------------
Jak zwykle bardzoo proszę Was o komentarze, bo czyta was naprawdę wiele :)   (JA WSZYSTKO WIDZĘ haha)

Jak już pewnie zauważyłyście, umieściłam na blogu nową ankietę. Mam zamiar zacząć nowe tłumaczenie, kiedyś, jeszcze nie teraz. Więc głosujcie, głosujcie! :))))

Możecie mnie ZAOBSERWOWAĆ (jak najwięęęęęęęęęęęęcej Was)

ORAZ

Dodałam 2 przyciski #BrokenPL 
Gdy przeczytacie rozdział, możecie kliknąć na któryś z nich i napisać co o nim myślicie na twitterze :)
( EWENTUALNIE POLECAĆ GO CAŁEMU ŚWIATU buhahaha)
nie no, żartuję :) 
TAK WIĘC PODSUMOWUJĄC PROSZĘ O KOMENTARZ, ZAOBSERWOWANIE, GŁOS W ANKIECIE I UDOSTĘPNIENIE 

*ja żebrak* hahahahahahahahahahaha
Dziękuję Wam bardzoooooo bardzoooooo bardzooooo ♥ 
tak więc Teraz czekam tylko na ferie :)


42 komentarze:

  1. ojej. Jest cudowny. Mogliby trochę poświntuszyć. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju hahah świtny rozdział ^_~
    Czekam na kolejny
    @Hazza_OMFG

    Zapraszam do mnie: http://givemelove-fanfic.blogspot.com/
    http://sleeplessanddreammore-funfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaawwww ale słodko *-*
    Świetne czekam na nexta xx
    @mydiemyend

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny <333333333333 czekam na więcej ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeezu ! Musiałam jeść znowu kolację !? Chciałam być pierwsza :((((((((((((((((((((((((((((( Jako NAJWIĘKSZA FANKA muszę jakoś pokazać że czekam na następne rozdziały od chwil kiedy przeczytam poprzedni xD
    .
    .
    .
    No ! Jak zwykle piszę w komentarzach że kocham to opowiadanie i Cb i że je tłumaczysz i wg wszyyyyystko na tym blogu i ugbc;walvawbvocwbvucwf;wofwof. ( Taaak.... Mój słownik jest bardzo rozbudowany.... Szkoda że tylko w sql xD)
    KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ! <333333333333333
    Niech wszyscy zobaczą jak je uwielbiam ! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    A rozdział ? Rozdział jest jak zwykle nieziemski ! I tak, zgadzam się z Ari. Niall to idealny chłopak <333333333333333333333333333333333333333333
    No to do następnego ! (i tak umrę z niecierpliwości) xD Ale tak czekam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333 :*********************************************************************************** KC ! <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee nie umieraj. No kto będzie pisał wtedy te geNIALne komentarze? !♥♡♡♡♡♡♡♡♥
      ♥♡Wenus♥♡

      Usuń
  6. Cuudowny. Oczywiście czekam na następny :3
    @Julka_BSE

    OdpowiedzUsuń
  7. oh, chcę chłopaka tak mocno
    mogę jedynie zazdrościć ari cudownego życia i opychać się pizzą w zaciszu pokoju, pełnego plakatów
    kocham Cię
    ~ największa fanka @lukeswang

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny . :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moglam się doczekać tego rozdziału <3 TAAAAAAAKKKKKK BARRDDZOOOOOO KOCHAAAAAAAMMMM TO OPOWIADANNIEEEEEEE<3 <3 <3
    @zerrie__love1

    OdpowiedzUsuń
  10. Pojadą razem w trase jak słodkooo *.* kocham to opowiadanie <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny rozdział! Boooooze on jest taki słodki <3 Czekam na następny xx dodawaj szybko ;) @Wika_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  12. suuuper ! bardzo mi się podoba ! genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jak zawsze:) życzę weny:). @love_hariana

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział jest świetny, jak zawsze :D Niall taki słodziak Awww *-* Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział boski !! Czekam na następny skarbie :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest superowy czekam z niecierpliwością na nastepny;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze MEGAAAAAA I jeszcze raz MEGAAAAAA rozdział !!!;D
    Kochany Horanek;* Jak ja lubię takie romansidła'D
    Ale super, że Arii będzie mogła z nimi jechać!!nie mogę doczekać się nowego i za razem ŚWIETNEGO rozdziału !!;))
    Pozdrawiam i życzę weny @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne, kocham, kocham, kocham mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  19. TROLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLLOLOLOL *-*
    MUSIAŁAM SB TROSZKĘ POŚPIEWAĆ. HSHSHSH.
    ROZDZIAŁ JEST BOOOOOSKI *-*
    PRZEPRASZAM, ZA TO ŻE TEN KOMENTARZ BĘDZIE KRÓTKI, ALE JESTEM NA TELEFONIE. JEST OK. 1:45 A JA DZISIAJ SPAŁAM TYLKO 4 NIECAŁE GODZINY. TAK JEST JAK SIĘ IDZIE O.6 SPAĆ, A NA ŁYżwy Z kolezanka na 11 się umowilas
    Czekam ma nn :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie mogę się doczekać kolejnego :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jejuuuu !
    nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału !
    Ty żebrak ale nie wiem dlaczego się śmieję !
    :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny!
    Ajdhsbaixvaixbakxnsisbs
    Nie mogę się już doczekać, co dalej. xox
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na następny <3
    przeczytałam dzisiaj 17 rozdziałów... boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja Cię kocham za to tłumaczenie ♥ ostatnio siedziałam na tel i je sobie czytałam i dzisiaj sobie o nim przypomniałam i wpisuję a tu tadam 17 rozdział ♥ o i tak wgl to proszę Cię informuj mnie o nowych rozdziałach na tt :D @im_cake69

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie moge doczekać sie nn. Dodawaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na następny *niecierpliwa* lol ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. jest sprawa zmieniłam user z im_cake69 na @nialler_hips i chciałam Cię poprosić żebyś zamieniłą je sobie w informowanych bo nadal chcę czytać twoje tłumaczenie x

    OdpowiedzUsuń
  28. siemka..przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały...w szkole jak czytałam wszyscy patrzyli się na mnie jak na debile (jak się uśmiechałam do tel, albo jak robiłam się straszne smutna [w momencie gdy Niall nie odzywał się do Arielli] )
    ale rozdziały są świetne..:*
    już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału.:)

    @Emilkacytatki

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda że taki krótki :C ale i tak jest cudowny *.* czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odjechany blog! Kocham cię ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się że są szczesliwi, choć pewnie nie długo coś zakłóci ich spokój

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozdział jest geNIALLny .Oni są tacy awwwwww.
    ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawszze mówię : dobra już koniec..... następny rozdział poczytam za chwile.... po małej przerwie...
    ALE NIGDY mi się nie udaje i czytam następny.....

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Louisa♡Świetnie tlumaczysz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips