czwartek, 30 stycznia 2014

Rozdział 18



Rozdział dedykowany dla Ani, która razem ze mną prowadzi @Team_Niall_PL :)))
Gorąco zachęcam do obserwowania



_______________________________________________________________________________________________________________________________
(Ariella)

Następnego dnia chłopcy chcieli iść do Nando's, więc wcześniej postanowiłam spotkać się z Sally, Nicole, Danielle i Eleanor. Kiedy przyszłyśmy na umówioną godzinę do restauracji, wszyscy chłopcy już tam byli. Zdecydowałam przedstawić im Nicole, ponieważ żaden z nich jej nie znał.
- Hej chłopaki! To moja koleżanka Nicole – przedstawiłam ją.
Pomachała do nich, każdy się z nią przywitał. Kiedy siedzieliśmy wszyscy przy stole, odezwał się Liam:
- Nicole, może opowiesz nam trochę o sobie.
- Mm, no dobra. Nazywam się Nicole Rossi. Jestem z Nowego Yorku. Czasem gram na harmonijce.
- Czasem? – zapytał Harry.
- Dokładnie, czasem – odpowiedziała dziewczyna.
- Fajnie, może kiedyś pokażesz mi jak 'czasem grasz na harmonijce"? – zasugerował.
- Jak będziesz kiedyś tak dobry jak ja, to nie ma problemu.
Wszyscy zaczęli się śmiać. Widziałam jak Sally i Zayn przytulają się w rogu, dokładnie tak samo, jak reszta par. Niall zapatrzył się gdzieś w przestrzeń, więc szturchnęłam go lekko łokciem.
- Hmm? – mruknął.
- O czym tak myślisz?
- O niczym. Po prostu się zawiesiłem – zauważył, jak reszta chłopaków flirtuje ze swoimi dziewczynami i popatrzył na mnie.

- Lubisz PDA? – zapytał.
- W pewnej mierze. Czemu pytasz?
- Wszyscy tak ze sobą flirtują, wszyscy oprócz nas.. – Niall zmarszczył czoło.
- To dlatego, że byłeś zbyt zajęty 'zawieszaniem się' – powiedziałam wesoło.
Kiedy tylko objął mnie ramieniem, podleciała do nas kelnerka. Było oczywiste, że wiedziała kim jest One Direction.
- Cześć, co mogę ci podać? – zamrugała swoimi wytuszowanymi rzęsami w kierunku Nialla.
- Poproszę kurczaka na ostro – powiedział blondyn, wpatrując się we mnie.
- Ja poproszę sałatkę – odezwałam się.
Mogę przysiąc, że widziałam jak patrząc na mnie przewraca oczami, ale trudno..

Kiedy wszyscy zamówili już swoje dania i napoje, kelnerka odeszła w stronę kuchni.
- Lol, ona miała jakieś zepsute spojrzenie - stwierdziłam
- Zepsute spojrzenie?- zapytał Niall.
- No wiesz, patrzyła na mnie, jakby miała ze mną jakiś problem..
- Wy, Amerykanie, macie naprawdę zabawny slang – powiedział Harry.
Już po chwili wszyscy oprócz Nicole się ze mnie śmiali.
- Ja też jestem z Ameryki. Jestem po twojej stronie Ariella – uśmiechnęła się do mnie dziewczyna.
- Dzięki Nicki.
- Nie ma sprawy - uśmiechnęła się do mnie przyjaźnie.

Najpierw dostaliśmy napoje, kelnerka wyglądała tak, jakby było jej naprawdę ciężko rozdać każdemu właściwy. Zachwiała się i rozlała mój na mnie.
- Oh, przepraszam! – powiedziała (nie do końca szczerze).
Niall chwycił wszystkie serwetki, które były na stole i zaczął mnie wycierać. Kelnerce rozszerzyły się tylko oczy i powiedziała:
- Jestem pewna, że ona może zrobić to sama.
- A ja jestem pewien, że wylałaś to celowo – opowiedział wkurzony chłopak.
Kelnerka zaczerwieniła się i odeszła w pośpiechu. Poczułam jak Niall przyciąga mnie do swojej klatki piersiowej.
- Przepraszam za nią, to jakaś idiotka – wyszeptał.
- Przecież nie jesteś odpowiedzialny za innych. Dzięki, że za mną stanąłeś – odezwałam się.
Niall pocałował mnie w czoło, usłyszałam jak ktoś ciężko wydycha powietrze. Obróciłam się, zobaczyłam Louisa, wyglądał na zmartwionego.
- Ewww, PDA! – krzyknął.
Przewróciłam oczami i zaśmiałam się. Eleanor pocałowała go w policzek, to poprawiło mu humor.
- Aha.. A jak ty to robisz, to niby wszystko jest okej? – zapytałam Lou.
- Dokładnie – odpowiedział, uśmiechając się szeroko.

Rozejrzałam się i zobaczyłam, że Harry i Nicole śmieją się z czegoś po cichu. Kiedy jej spojrzenie napotkało moje, uniosłam w górę jedną brew, zarumieniła się. Mrugnęłam do niej, wróciła do rozmowy z Harrym.
- Co ty tam planujesz? Widzę ten błysk w twoich oczach.. – powiedział Niall, przypatrując mi się uważnie.
- Harry i Nicole.
- Co z nimi? – zapytał, spoglądając w ich kierunku.
- Są moimi nowymi ofiarami.



--------------------
dla każdego kto nie pamięta, przypominam:
* PDA - - w języku angielskim jest to słowo używane jako określenie 'publicznego okazywania sobie uczuć'

np. publicznego całowania się, przytulania itd.
--------------------- 

No więc Broken ma już ponad 25.7 tysiąca wyświetleń to wgl jest jakieś medżik bo nie dawno było dopiero 100 haha
okej trochę się rozpiszę

jutro wychodzi teledysk aaaaaaaaaaaaa sabhfijhslkgiuearhiwoe hgtiawhgt omg aaaaaaaaaaaaaaaaaa
więc jutro siedzimy i pobijamy rekord :)) 21 milionów co to dla nas? haha
ogólnie to tak mega jaram się tym teledyskiem bo tam jest za chłopakami na tej łodzi taka bazylika w której byłam i omg aaaaaaaaaaaaaaa to serio mnie uszczęśliwia tak samo jak one thing bo dla niewtajemniczonych to od tej piosenki zaczęło się całe moje fangirlowanie haha wgl to był zupełny przypadek, że to obejrzałam i to akurat w 2 rocznicę powstania zespołu haha no nieważne chyba założe 2 bloga i będę tam opowidać historie moje życia lolz


jak zawsze żebram o komentarze od każdej z Was, kto jeszcze nie zagłosował w ankiecie dotyczącej ewentualnego następnego fanfiction to niech to zrobi :) 

dalej zachęcam to tweetowania z hashtagiem #BrokenPL i obserwowania mojego profilu :)

no i to chyba tyyyle :)

Dziękuję stokrotnie za to, że czytacie 
aaaaa no i jeszcze właśnie od jutra (AAAAAAAAomg AAAAAAhgsdaguigdawtfiuwaetsdtiugetiugweyweiurewiuset) zaczynają mi się ferie, będę miałą więcej czasu i z tej okazji w ciągu tego tygodnia chciałabym dodać 2 nowe rozdziały :) 2 tydzień ferii nie ma mnie w Polsce więc niestety będzie musiały poczekać troszeczkę :)

no a żeby mój wpis nie był za krótki (hahahaha) to dodam to:
enjoy! ;)



33 komentarze:

  1. Awwwwwwwwwww ! Bede pierwsza ! Suuuper rozdział i wg boawbvg;ojwvb;wbvgfouwbvf czekam na te 2 kolejne i już dodaje bo chcę być pierwsza ! Znasz moją opinię <3333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. WOOOOHOOO ;DCzuję nową miłość hahahaha ;) Zakochana para nanananananana Harry i...aaaaa nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału !!:) To takie mega skafhjfskreggierk=D Fajnie, że masz ferie ja też hiihi ;) Boże to jest świetneee:)) Jaka wredna suka z tej kelnerki..;// ale co tam Niall jak zawsze pocieszył swoją dziewczynę a co przede wszystkim obronił ją hahaha ;)
    Kocham to *_*
    Czekam na next i pozdrawiam życząc dużo dużo weny ;)
    @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział cudowny:) kochana czekam na następny no i miłych ferii:)
    Zapraszam na swoje ff:
    hushhushfanfiction.blogspot.com
    badfriendsharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały jednym słowem dskfgdfsgjsdfkj ♥
    Czekam na anstęply ily xx

    @MMadridistaa

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie jest kocham to ff ♥ czekam na nn x @nialler_hips

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to ff <333 Czekam na następny rozdział bhnejwmksjw xx
    @Wika_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  7. safeegjmsafgnuknfrf tez nie moge sie juz doczekac MM xx cudowny rozdział, z resztą jak każdy x @232horan677

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAJEBIOZZZAAAAAAA <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  9. awww awwww awwwww ! wspaniały rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny! trochę krótki :c
    czekam na następny :) @rottenpaulla

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko ! To jest genialne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny rozdział.*.*
    krótki, ale o to nie mogę mieć pretensji do ciebie..naprawdę Cię podziwiam że tłumaczysz.:*
    czekam na następny.:)


    haha..też mam od dzisiaj ferie.:D

    @Emilkacytatki

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuu Nicol i Harry! Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  14. co tak krótko? :c smuteczek
    Zdjęcie ostrego Niallera na końcu mm *o*
    czekam na next kchanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham to zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział :)
    I caały blog :) + fajny szablon :)
    Obserwuję :)
    @Happy_Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj przeczytałam całego bloga i stwierdzam,że jest świetny !!!!!! <33 kocham to strasznie !!! Kiedy nowy rozdział ?? Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach ?? Mój tt >>> @1DRoozi
    i zapraszam na mój ff :) http://onedream-drugs-gangs.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest doskonałe <3.
    I jeszcze Niall taki slodki bgfehuisdjfgbhweilasjvn *---*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny! Czekam na następny roździał! :)
    @Ilovehugfrom1D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak się wkręciałam,że przeczytałam od razu wszystkie rozdziały, to jest świetne;) Pisz dalej masz talent, czekam na kolejny rozdział ;D
    @Katesmile94

    OdpowiedzUsuń
  21. to jest świetne! przeczytałam już wszystko i nie umiem doczekać się następnego! trzymaj się :))
    @lolaxzx

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne *.* Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedy next? <333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips