czwartek, 6 lutego 2014

Rozdział 19



 ___________________________________________________________________________________________________________________
(Ariella)



- Niall! Oddaj mi mój telefon! – krzyknęłam.
- Nie! – pokazał mi język.

Jęknęłam i zaczęłam gonić go po mieszkaniu, do momentu, aż poślizgnęłam się na jego spodenkach porozrzucanych na przedpokoju. Leżąc na podłodze, usłyszałam głośny śmiech blondyna.

- Wszystko w porządku Ariella? – zapytał, próbując złapać oddech.
Podniosłam się i rzuciłam mu piorunujące spojrzenie.

- Przepraszam, że się śmiałem. To po prostu było mega śmieszne.
- Taa – mruknęłam.
Wstałam i otrzepałam się. Niall oddał mi telefon, szczerząc się w uśmiechu. Uniosłam prawą brew.

- Niall.. Coś ty tu zrobił? – zapytałam zszokowana.
- Oh, nic.. – mruknął.

Skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej, kiedy do mnie podszedł. Spojrzałam na ekran swojej komórki, na tapecie miałam zdjęcie Nialla, robiącego jakąś głupią minę. Rozśmieszyło mnie to, weszłam w swoją listę kontaktów, wszystkie nazwy były pozmieniane.

- Niall! Teraz nie będę wiedziała, kto do mnie pisze albo dzwoni! – wykrzyknęłam.
- Będziesz wiedziała, kiedy to będę ja! – odkrzyknął z któregoś kąta swojego ogromnego mieszkania.
- To jak się zapisałeś?
- Najseksowniejszy Facet Na Świecie!

Teraz to ja wybuchnęłam śmiechem, zaczęłam szukać chłopaka. Nie zajęło mi to zbyt wiele czasu, siedział w salonie, rozłożony na kanapie.

- Jesteś szalony!
- Wiem o tym.

Zajęłam miejsce obok niego, objął mnie i przytulił do siebie. Moja głowa przyciśnięta była do jego pachy. Fu. Odsunęłam się od niego, spojrzał na mnie z góry.

- Próbujesz ode mnie uciec? - zapytał.
- Nie, ale twoja pacha była zaraz obok mojej głowy..
- Oh, masz problem z moją pachą?
- Ludzie.. pachy są owłosione..

Niall uśmiechnął się złośliwie i przewrócił mnie na plecy. Jedną dłonią złapał mnie za obie ręce i przygwoździł mi je do głowy. Wolną rękę zaczął powoli podnosić do góry, jego pacha znajdowała się coraz bliżej i bliżej mojej twarzy..

- Niall! Przestań! To obrzydliwe!

Przestał, ale wciąż pozostał w swojej pozycji siedząc na mnie rozkrakiem.

- Jesteś trochę ciężki jak na takiego szczupłego chłopaka jak ty. - odezwałam się.
- To moje mięśnie.
- Pff.. Pewnie..
- Masz jakieś wątpliwości?

- Hej! Harry dzisiaj przychodzi! - przypomniał sobie nagle.
- Oo,to ja zaproszę Nicki - powiedziałam.
- Próbujesz bawić się w swatkę?
- Może..

Podniosłam swój telefon i weszłam w kontakty. Przypomniałam sobie, że przecież Niall pozmieniał wszystkie nazwy.

- Niall, jak zapisałeś Nicki?
- Nowy York
- Mhm, pomysłowe..

Wybrałam jej numer, blondyn wciąż na mnie siedział.
Odebrała po trzech sygnałach.

- Hej Ariella!
- Cześć Nicki!
- Co słychać?
- Jestem u Niall'a. Chciałabyś do nas wpaść? Harry też tu będzie.
- Suuper. Zabiorę harmonijkę - zaśmiała się.

Gdy tylko to powiedziała, rozłączyła się.
Uśmiechnęłam się pod nosem i spojrzałam na Nialla. Przyglądał mi się z zaciekawieniem.

- Co? - zapytałam.
- Nic.. - zaczerwienił się.
- Nie, powiedz mi!
- Nic.. Tylko.. Przypomniało mi się, jak pierwszy raz cię zobaczyłem. Pomyślałem sobie wtedy, że jesteś naprawdę piękna.
  Pomyślałem sobie też, że nigdy nie zbiorę się na odwagę, żeby się do ciebie odezwać.
- Jeej, Niaaall.
Chłopak opuścił głowę, tak że nasze twarze prawie się stykały.
- Kocham Cię - powiedział.
- Ja ciebie też.
Powoli pocałował mnie w usta, ale zaraz musieliśmy się rozłączyć. Ktoś mocno szarpnął za klamkę i drzwi się otworzyły.

-Whoa! Sorry, że wam przeszkadzam! - głos Harry'ego wypełnił moje uszy.
Kiedy się obróciłam zobaczyłam właśnie jego, Nicki, Sally i Zayn'a.

- Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko temu, że zaprosiłam jeszcze Sally i Zayn'a -  powiedziała Nicki.
- Pewnie, że nie! Zawsze są mile widziani - odezwałam się.
Razem z Niall'em zeszliśmy z kanapy i dołączyliśmy do reszty w kuchni.

- A gdzie Liam i Lou? - zapytałam.
- Wybrali się gdzieś ze swoimi dziewczynami - powiedział Zayn.
- Dobra, my i tak będziemy mieć bardziej zabawową noc niż oni.
- Niall, skarbie, nie ma takiego słowa jak 'zabawowy'.
- Teraz jest. Stworzyłem je - odpowiedział, trącając mój nos.

- Zagrajmy w jakąś grę! - zaproponował Harry.
- Błagam.. tylko nie 'prawda albo wyzwanie'! - jęknęłam.
- Dlaczego nie? Ostatnio graliśmy, kiedy Niall zapytał cię, czy zostaniesz jego dziewczyną.
  To było wieki temu! - zaczął narzekać Harry.
- Co myślicie o obejrzeniu jakiegoś filmu? - powiedziała Sally.
- Nie! Miałam zagrać dla was na harmonijce! - krzyknęła Nicki.

Usiedliśmy wszyscy w kółku, a Nicki dała czadu na harmonijce. Wszyscy zaczęliśmy się śmiać, ponieważ nie szło jej zbyt dobrze.

- Hej! Ona i tak gra lepiej ode mnie! - zaśmiałam się.
- Możemy teraz obejrzeć film? - zapytała Sally.

Usiedliśmy w szóstkę na kanapie i zaczęliśmy dyskutować jaki film wybrać. Poczułam w kieszeni wibracje, wyciągnęłam telefon. 'Nieznany numer' - odebrałam ostrożnie.

- Słucham?
- Witam. Pani Ariella Rayne? - zapytał mężczyzna. Był bardzo poważny.
- Przy telefonie. Kto mówi?
- Nazywam się szeryf Stokes. Bardzo mi przykro, mam dla ciebie smutną wiadomość..
- Co się stało? - zapytałam.
- Twoja matka.. zmarła.




-----------------------------------------------------------------

Oj. Dzieje się..

Przepraszam, pisałam, że wcześniej dodam rozdział, ale mam anginę i ostatnie 3 dni miałam wyjęte z życia.. Mam ferie i mam anginę jej ✌ 

Dziękuję za 30 tysięcy! 
Komentujcie dalej :)

NO A ŻEBY NIE BYŁO WAM TAK SMUTNO Z POWODU MAMY ARI MACIE TU COŚ NA POCIESZENIE


         


Lolz w poniedziałek wyjeżdżam asdfghjll do Paryża i aa nie mogę się doczekać tam jest 1DWorld aa jaciejaciejacie i następny rozdział dodam jednak dopiero za tydzień w sobotę

44 komentarze:

  1. o kurwa ! ten filmik hahahahahah xD <3333333333333333 dobra to rozdział jest fvwebvouwebovsbe i na końcu... kurwa.... ja nie mogę... jak to co jak gdzie?! dawaj kolejny bo nie wytrzymam !!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333 KC !

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku taku cudowny rozdział a takie smutne zakończeni, jejku ciekawe jak to przyjmie ari..miejmy nadzieje ze Niall będzie dla niej podporą. :) ily

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNE *.* dawaaj szybko nexta bo musze wiedziec co sie dzieje!! /Wera

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny *o* o matko/ hazza_omfg

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooww;) Tego to się nie spodziewałam ;D Ale akcja...nie myślałam, że umrze mama Ari;/// to takie przykre;(( Współczuję jej ;c Jestem ciekawa co będzie z Harrym i Nicki ;) Yeeeyy będzie się działo;))
    Czekam na kolejny rozdział;) Zazdroszczę ci ..Paryż ooooo;) Ale mam nadzieję, że wyzdrowiejesz szybko;)) Pozdrawiam i życzę weny;) @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super rozdział!
    @zerrie__love

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwww Boski *.* ale i tak smutno że mama Arielli zmarła, mam chyba nawet podejrzenia jak ^^ ale niestety musze poczekać czekam na nexta *.* <3333

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny rozdział.*o*
    kurde oczy mi się zeszkliły jak przeczytałam że mama Arielli zmarła...

    życzę ci dobrej zabawy w Paryżu.:*

    @Emilkacytatki

    OdpowiedzUsuń
  9. sjkhethglirtrkt świetny rozdział *_* szkoda tylko, że mama Ari nie żyje. ;C Ciekawe co teraz będzie.
    @hug_from_larreh

    OdpowiedzUsuń
  10. no no no kurde czekam na pikantną scene Nialla i Ari ;) rozdział bardzo fajny, powodzenia ;)
    @Katesmile94

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejcia dzieje się, czekam na pikantną scenę Nialla z Ar;)
    Rozdział świetny, powodzenia czekam na nexta ;D
    @Katesmile94

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że dodaje kom pierwsza, więc....AAAAAAAAAWWWWWWWWHHHHHHHH<3.
    Sorcia ;D swietne tlumaczenie i po prostu...KOCHAM CIE DZIEWCZYNO!! Zdrowka zycze ii super wyjazdu ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super ekstra jak każdy ! Omg... co teraz jej matyka zmarła ! O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rozdział i mama Ari ;( dobra czekam na nexta + pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rozdział i mama Ari ;( dobra czekam na nexta + pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe co sie stalo mamie Ari.. Czekam na nastepny. Zdrowiej myszko :) xx @lolaxzx

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to umarła? ;ooo Kocham to ff <333 Czekam na następny rozdział x @Wika_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, świetny rozdział ! <3
    szkoda tylko że mama Ari zmarła :(
    a tak to naprawdę wspaniały ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. cooooo ? Nie.. Przerwałas w takim momencie ;p swietny rozdział, czekam na next xx @232horan677

    OdpowiedzUsuń
  20. wreeeeeeeeeeeeeszcie!

    OdpowiedzUsuń
  21. omg mama Ari? ;o nie spodziewałam się ;oooooo

    OdpowiedzUsuń
  22. Poproszę o kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ff jest świetnee. ;)
    szkoda że zmarła jej mama, a już wystraszyłam się że ten facet powie że ojczym uciekł czy coś.. :/
    taka maleńka uwaga.. zwracaj uwagę na literówki. Nie jest ich dużo, ale mimomwszystko sprawdzaj rozdział jak go skończysz pisać. :)
    Jeśli to nie problem, poinformuj mnie o nowych rozdziałach na tt.

    @xiluvmyharryx

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju mama Ari umarła? :0 Dlaczego? Btw. Rozdział sidbsksodndbkxssb *.*
    @zerrie__love1 xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały. Ten ff jest mega, tłumaczenie także, więc nie mogę się doczekać następnego :)
    I naprawdę mama Ari nie żyje ? ;ooo To straszne, ale nie bd miał kto wpłacić kaucji za Steva
    @Madzia0Rh

    OdpowiedzUsuń
  26. Biedna Ariella :< Zdrówka Ci życzę kochana xx Filmik z Louisem mnie rozdupczył hahahah Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku :c
    Świetny kochamkochamkocham
    Do Paryża *.*
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ten rozdział! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam ten rozdział!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham to ff. ♥
    Czekam na kolejny rozdział .! ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to zmarła ??? Nie mogę doczekać się nn ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Zmarła? :c czekam na nexta, jezujezujezu <3 Niall musi jej pomóc <3

    OdpowiedzUsuń
  33. zajebiste <3
    czytam inne #ff i u Ciebie te rozdziały są mega krotkie :c
    ALE I TAK CZEKAM NA NEXT <3
    NO BO JAK MOGŁAŚ SKOŃCZYĆ W TAKIM MOMECIE!?
    wracaj do zdrowia ♥
    / @LoveMeIrishBoy

    OdpowiedzUsuń
  34. Plisss.. Daj nextaaaa.. A i rozdziały zajebiste są :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej! Chciałabyś może podjąć się współpracy z moim nowym blogiem ( imaginy1kierunkowe.blogspot.com ) ? Polegałoby to na tym, że ty na swoim blogu wstawiłabyś mój button z linkiem, a ja na swoim twój.
    Z góry dziękuję,
    Pixie

    OdpowiedzUsuń
  36. Nominowałam twój blog do Liebster Awards , więcej inrormacji : http://fanfaction-niall-horan.blogspot.com/2014/02/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  37. O jeju jeju jej! Ale sie porobiło :/ normalnie mam ochote płakać. A nowy rozdział już dziś!!!! Nie moge sie doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedy następny ? Przeczytałam 19 rozdziałów w 2 dni xD
    Nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale się lolam tym opowiadaniem. Kocham go i cb!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Biedna Ariella. Mimo że nue miały dobrych kontaktów na pewno będzie jej smutno.... a co do rozdziału to Niall mnie rozwalił zbtym telefonem XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips