piątek, 21 lutego 2014

Rozdział 21

_________________________________________________________
(Ariella)

Tydzień po śmierci mojej mamy, czułam się już znacznie lepiej. Wiedziałam, że zawdzięczam to Niallowi i moim przyjaciołom. Robili wszystko co w ich mocy, by pomóc mi przetrwać ten trudny dla mnie czas. Byłam im naprawdę wdzięczna.

Leżałam na łóżku, kiedy nagle do mojego pokoju wszedł Harry. Narobił przy tym oczywiście strasznego hałasu.

- Potrzebuję twojej pomocy - powiedział.
- Przy czym, mój kochany Haroldzie?
- Musisz mi doradzić, co mam ubrać na randkę z Nicki. To już dzisiaj wieczorem.
- Wreszcie się zdecydowałeś ją zaprosić, tak jak ci radziłam. Brawo Harry!

Zaczerwienił się. Westchnęłam i powoli wstałam z łóżka. Moje włosy były jednym, wielkim bałaganem, ale nie przejmowałam się tym. Niall wyszedł na miasto załatwić jakieś interesy i jakoś tak wyszło, że zostałam z Harrym sama w domu. Nie miałam pojęcia gdzie podziewali się Liam, Zayn i Louis.

- No dobra, myślę, że na tę koszulę powinieneś ubrać marynarkę.

Nie mogłam przestać gadać, kiedy zobaczyłam go ubranego w koszulę w kratkę i marynarce. Do tego założył pasujące spodnie i jakieś fajne buty. Wyglądał bosko.

- Jak mój oddech? - zapytał, dmuchając mi niespodziewanie w twarz.
- Pachnie miętą.. Dobra robota - uśmiechnęłam się.
- Dzięki. Guma zawsze pomaga - powiedział, przeczesując dłonią swoje włosy.
- Pamiętaj, żeby nie jeść niczego z cebulą - ostrzegłam go.
- Okej.

- To kiedy masz tę randkę? - zapytałam.
- W sumie to już wychodzę. Pa, Ari! - Harry pocałował mnie w policzek, po czym wyszedł.


Super. Teraz zostałam sama. Fajnie, Harry i Nicki wreszcie zaczęli się spotykać. Nie wiem co bym mu zrobiła, gdyby jej dzisiaj nie zaprosił. Zabiłabym go.

Wróciłam z powrotem do swojego pokoju i włączyłam Take Me Or Leave Me. Kiedy tylko skończyłam śpiewać pierwszą linijkę tekstu, drzwi do mojej sypialni znowu się otworzyły.

- Ładnie śpiewasz - usłyszałam głos Zayna.
- Dzięki - odpowiedziałam.
- Nie ma za co.
- No a gdzie Sally?
- Poszła na zakupy i mnie zostawiła.. - wydął wargi.
- Hej! Nie dąsaj się. Może chce ci coś kupić?
Uniósł w górę jedną brew.
- Możesz mieć rację..
- I co mam powiedzieć? Jestem geniuszem.
- Oboje zostaliśmy sami. Więc, co chciałabyś porobić?
- Na przykład?
- Spróbujmy coś upiec - zasugerował.

Przygotowaliśmy wszystkie składniki do sporządzenia ciasta czekoladowego. Zayn rzucił w moim kierunku torebkę mąki, trochę się rozsypało. Byłam cała pokryta białym proszkiem.

- Zayn! Lepiej miej nadzieję, że zostało wystarczająco na ciasto.
- No sorry - odpowiedział, nie całkiem szczerze.

Postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami zawartymi w przepisie i już wkrótce wkładaliśmy brytfankę do piekarnika.

- Może teraz pooglądamy telewizję? - zasugerowałam.
- Obejrzyjmy jakiś straszny film!
- Nie! Oglądamy "Moje najdziwniejsze uzależnienie".
- Ten program mnie przeraża..
- Czemu?
- No dobra, a ciebie nie przeraża ktoś, kto jest uzależniony od jedzenia kamieni?
- Trochę.

Czasomierz w piekarniku zaczął piszczeć, zeskoczyłam z kanapy. Otworzyłam go i ubrałam rękawice, by wyjąć nagrzaną brytfankę. Zapach ciasta był nie do opisania.

- Ładnie pachnie. Spróbujmy go - powiedział Zen.

Oboje ukroiliśmy sobie duże kawałki i usiedliśmy razem przy stole. Kiedy skończyłam jeść, zauważyłam, że Zayn mi się przygląda.

- Co? - zapytałam.
- Jesteśmy najlepszymi piekarzami na świecie!
- Nie mogę się nie zgodzić - uśmiechnęłam się.

Usłyszałam jak ktoś naciska klamkę. Obróciłam się i zobaczyłam Sally, próbującą jakoś przejść przez drzwi. Dziewczyna dźwigała ze sobą miliony toreb.

- Niech ktoś mi pomoże - pisnęła.

Razem z Zaynem pomogliśmy jej z zakupami, przenieśliśmy je do salonu. Właśnie mieliśmy usiąść razem na kanapie, gdy Sally zatrzymała się w połowie ruchu.

- Coś nie tak? - zapytałam.
- Czy w kuchni jest ciasto czekoladowe?
- Tak.

Pędem rzuciła się w tamtym kierunku, by wziąć sobie kawałek. Widząc to, razem z Zenem przybiliśmy sobie piątki.

- Whoa.. Zrobiliście to razem?
- No, uwierzysz? - Zayna rozpierała duma.

Sally objęła się dłońmi za gardło i upadła na podłogę. Zaczęła wydawać z siebie dziwne odgłosy, wyglądała jakby zaraz miała zwymiotować. Zayn przewrócił oczami i zrobił kwaśną minę. Kiedy Sally to zobaczyła przestała się wygłupiać.

- Wiecie przecież, że żartuję. To było naprawdę dobre!
- Dzięki. - odpowiedziałam.
- Wiecie co? - odezwała się ponownie Sally.
- Co?
- Kupiłam wam coś w centrum! - powiedziała śpiewnym głosem.
- Ooh, pokaż nam! - krzyknął Zayn.

Sally zaczęła przetrząsywać torby, aż wreszcie znalazła to, czego szukała. Zayn'owi wręczyła nowe lusterko i szczotkę do włosów. Chłopak uśmiechnął się na ich widok.
Następnie wręczyła mi pudełko. Otworzyłam je i ujrzałam przepiękną sukienkę.

- Sally..wow.. ona jest prześliczna! Dziękuję! - przytuliłam ją.
- Mam bardzo podobną! 
- Świetnie!

- A gdzie jest reszta tych ludzi, których nazywamy przyjaciółmi?
- Harry i Nicki są na randce, Niall załatwia jakieś interesy na mieście i nie mam pojęcia gdzie jest Danielle, Liam, Louis i Eleanor (w starbucksie lolz haha).. - odezwałam się.
- Interesujące..
- Więc zostajemy tylko ty, ja i Zayn.
- Myślę, że mogę was gdzieś zabrać dziś wieczorem. Idźcie się przebrać! - odezwał się Zen.
- Twój chłopak jest niesamowity - szepnęłam do Sally.
- Wiem - uśmiechnęła się pod nosem.

Poszłyśmy razem na górę, ubrałam sukienkę, którą dostałam od Sally. Była koloru kremowego, prześliczna. Sally przebrała się w piękną, bardzo podobną, czerwoną. Uczesałam swoje włosy i trochę je pokręciłam. Blondynka zostawiła swoje proste.

Kiedy byłyśmy już gotowe, zeszłyśmy na dół. Zayn pocałował Sally. Zanim skończyli, stałam tam, czując się bardzo niezręcznie. Usiadłam na tylnim siedzeniu auta i zaczęłam nucić melodię piosenki, która leciała w radiu.

- Ariella! - krzyknął Zayn.
- Co? - wyrwałam się ze swoich myśli.
- Już jesteśmy.

Wysiadłam z samochodu i stanęłam naprzeciwko miło wyglądającej włoskiej restauracji. Ruszyłam do wejścia zaraz za Sally i Zaynem.

- Rezerwacja dla dwóch osób? - zapytała kelnerka.
- Trzech - poprawił ją Zayn.
- Oh - westchnęła i zlustrowała mnie od góry do dołu. Skrzywiła się i zaprowadziła nas do naszego stolika.

Sally i ja usiadłyśmy obok siebie, a jej chłopak naprzeciwko nas. Naprawdę czułam się jak piąte koło u wozu, więc przeprosiłam ich, mówiąc, że idę do toalety. Chciałam dać im nieco prywatności.

W drodze do ubikacji, zobaczyłam Nialla, siedzącego przy jednym ze stolików. Nie był tam sam.
Naprzeciwko niego siedziała jakaś dziewczyna.




-----------------------------

wouuu
 Ostatnio nic nie pisałam (DZIWNE), więc teraz już muszę :)
Odnośnie jednego z komentarzy, ja naprawdę zawsze sprawdzam każdy rozdział i czytam go z 10 razy, a czasem właśnie dlatego nie widzę niektórych literówek. Po prostu trudno jest poprawiać własny tekst. Dlatego z góry przepraszam za wszystkie błędy.
Wiem też, że tydzień to długo jak na czekanie na jeden rozdział. Przepraszam was za to, ale niestety przy mojej szkole nie da się pisać w tygodniu a i w weekendy czasem ciężko (przez natłok wypracowań, referatów, prezentacji, zadań domowych, egzaminów i nauki).
Postaram się dodawać częściej, ale niczego nie obiecuję.. 
Mam nadzieję, że mimo to nie opuścicie bloga ☺
+ Dziękuję za tyyyyyyyyyle wyświetleń i tyyyyyyyyyyyyyle komentarzy ♥
(sorki za ten starbucks przy eleanor ale nie mogłam się powstrzymać lolz) noh8









51 komentarzy:

  1. jej pierwsza ...chyba .. czekam na kolejny .. kim okarze się ta dziewczyna..

    OdpowiedzUsuń
  2. tu mnie zaskoczylas :o niall z inna ? wow ! Juz nie moge sie doczekac nastepnego ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie.......... Ta końcówka... Mój boże płacze.... A co jeśli... Jeśli... Nie. Nie mogę o.tym myśleć sorki...... Djfjdfjdjdjd rozdzia jest świetny ! :* KC ! :* dawaj szybko następny !

    OdpowiedzUsuń
  4. huhuhuhuhuhu Niall z inną BOŻE nie no nie moge chce już następny *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Końcówka taka piękna a za razem taka do bani :c
    Piękny rozdział, dawaj szybko następny! xx @luvmybatman

    OdpowiedzUsuń
  6. Zayn został piekarzem ahahha, Niall zdradza Ari nie ładnie tak Horan;)
    fajny rozdział troszkę krótki ale z ciekawymi fragmentami ;D
    @Katesmile94

    OdpowiedzUsuń
  7. Niall i jakaś dziewczyna? ;o będzie miał scenę jak nic, albo tam albo jak wróci do domu. Szkoda mi Ari, ze musiała na to patrzeć na pewno się źlę poczuła. ;c Rozdział jak zwykle cudowny, nie mogę się doczekać kolejnego. ;)
    @hug_from_larreh

    OdpowiedzUsuń
  8. świeeeetne! jak zawsze <3 ciekawe co wydarzy się z tą dziewczyną, która siedziała przy stoliku z Niallem... :3 oby było ciekawie! :D uwielbiam Twoje tłumaczenia! <3
    @OlaOfficial69

    OdpowiedzUsuń
  9. O Kurcze!!! Takiego obrotu sytuacji to się szczerze nie spodziewałam hahahha;D
    Jejku..co to za laska?!!! Nialll...pamiętaj nie krzywdź Ari bo cię znajdę i tego pożałujesz!!=Dahahha(sory.musiałam);DJednak myślę, że to wszystko da się jakoś wytłumaczyć;) Wooohooo jestem ciekawa co zrobi Ari!!
    ...a tak na marginesie to jest G-E-N-I-A-L-N-Y rozdział ;) Szkoda, że nie masz zbyt dużo czasu ;( ale rozumiem i zawsze poczekam na rozdział;)
    Czekam na kolejny i życzę weny ;) @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  10. Niall nie może jej zdradzić !!! Next jak najszybciej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie...........JAk?....................o boże.............nie............on,.......nie....może.......jej................znów........zranić....UMIERAM TYLE W TYM UCZUĆ!!!!! BOSKI ROZDZIAŁ !!!Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niall z inna? nienienie! Czekam z niecierpliwoscia na nastepny. Buziaki, @lolaxzx

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże co ?O.o nie spodziewałam się dfhgkgfddsgksgksdfkh Jezusie czekam na następny chyba umrę ok dhggksdf x

    @MMadridistaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdzuał jest świetny...już nie mogę się doczekać kolejnego...
    <3
    @Emilkacytatki

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne, nie moge sie doczekac kolejnego :*
    @ilymyhoran_

    OdpowiedzUsuń
  16. Upss..!!
    Czo ten Niall wyrabia xD
    Cudowny jak każdy :)
    @pamii_love

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rozdział ;) !! Ale że Niall... Nie spodziewałam się tego!! Cudowny

    OdpowiedzUsuń
  18. Nialler! Czo ty odwalasz?! Lepiej dla pana, żeby pan nie zdradzał Arielli, panie Horan.
    Drooga Tłumaczko!
    Ja tam żadnych literówek nie zauważam. Może dlatego, że jestem zbyt pochłonięta samą treścią bloga :)
    Dopiero dzisiaj zaczęłam czytać, ale coś mi się wydaje, że to ff będzie jednym z moich ulubionych. Spróbuję komentować częściej ♡
    Dziękuuję, że tłumaczysz ;**
    @happy_alexxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Kiedy będzie następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jeszcze nie wiem. postaram się za kilka dni :) jeśli jesteś na liście informowanych na tt od razu ci napiszę o nowym rozdziale :)

      Usuń
  20. Haha pewnie Ari rzuci sie na ta dziewczyna co jest z Niallem a to okarze sie byc tylko jego kuzynka czy ktos taki...xd
    swietny rozdzial!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. wowo cudowy ale z nialla huj! chociaz i tak go kocham <3 czekam na nexta<3

    OdpowiedzUsuń
  22. woho a się bedzie działo ! jestem ciekawa kto to jest ! a tak wgl to świetny rozdział ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Niall jest z dziewczyną w restauracji i to nie jest Ari! Mam nadzieję, że się jakoś wytłumaczy

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny <33 Oby było dobrze z Niallem i Ari o.O

    OdpowiedzUsuń
  25. Szybko szybko kolejny.. to je boskie *.* /Wera

    OdpowiedzUsuń
  26. super!!!!!
    Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  27. I, żeby przerwać w takim momencie! Ciekawe co to za dziewczyna? Niall przecież nie mógł zdradzać Arielli/ Czekam nn xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurwa! Zabije cię i poćwiartuję drogi Niallerku! Rozdział cudowny! Czekam nn ♥
    @StoryOf1DLifexx

    OdpowiedzUsuń
  29. COOOO? NIALL Z INNĄ!? ZABIJE!!
    Rozdział jak zawsze cuowny :)
    @zerrie__love1 xx

    OdpowiedzUsuń
  30. uhh.. w takim momencie ? :O
    no cóż... czekam na kolejny :D
    #ILYSM.
    @Marthaa_Offical :)x

    OdpowiedzUsuń
  31. Tylko niech Niall nie próbuje czegoś zniszczyć -.-
    A tak poza tym cudowny rozdział zresztą jak każdy :)
    Czekam niecierpliwie na następny :* I życzę duuuużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny rozdział :) jak można zakończyć w takim momencie? Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny rozdział! Czekam na następny ;*** @Wika_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy tylko ja chce nastepny rozdział? MATKO, KOCHAM TO! <333

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooo kurwa! :o
    nieźle się zakończyło!
    nareszcie zaczęło się coś dziać <3
    haha ciekawe co to za dziewczyna,
    podobno Niall tylko załatwia "interesy"
    czekam na NEXT <3
    / @LoveMeIrishBoy ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę o dodanie linku/buttonu Spisu Fanfiction
    spisfanfiction.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne !!!! DODAJ SZYBKO NEXT BO CHYBA UMRĘ ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zawsze świetny. ;)
    tak bardzo ciekawi mnie co kombinuje Niall, ale raczej nie zdradza Arielle
    Nie przejmuj się, wiem jak ciężko jest sprawdzać własny rozdział i bardzo częstovnie zauważa się literówek.

    Life-is-full-of-secrets.blogspot.com
    @xiluvmyharryx

    OdpowiedzUsuń
  39. next!next!next!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś niesamowitą osobą :** Przeczytałam wszystkie ( jak do tej pory) rozdziały w 3,5 godziny.! iiii już nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg gdybyś widziała mój uśmiech, gdy to czytałam.. dziękuję ♥

      Usuń
  41. coo?? Niall zdradzasz ari ?? Nie prosze nie . No chyba ze jakas nirspodzianka bedzie :pczekam na next @232horan677

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej wow kocham te fanfiction zaczęłam czytać od wczoraj przeczytałam 11 rozdziałów i dzisiaj te 10 i doszłam do tego wow nie wiem co powiedzieć nie mogę się ogarnąć ze niall był z tą dziewczyną ależ niecierpliwością czekam na następny... Będę stałą czytelniczką kocham cie i przepraszam za błędy ale pisze na komórce i nie zawsze się wstukuje to co chce

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapomniałam dodać że dzięki że tłumaczysz te opowiadanie bo zauważyłam że tłumaczenie jest naprawdę dobre nie zawsze się tak zdarza że jest nawet w miarę więc dzieki

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy next ? <3

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW Nie moge sie doczekac a mniej wiecej o której bedzie next?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips