piątek, 28 lutego 2014

Rozdział 22

Nie wiem ile tak stałam, zanim nawiązałam z Niallem kontakt wzrokowy. Jego oczy się rozszerzyły, a wyraz twarzy zmienił. Wstał i zaczął iść w moim kierunku. Blondynka obróciła się na krześle i spojrzała na mnie swoimi wielkimi, niebieskimi oczami.

- Fajnie się bawisz, załatwiając te swoje interesy?
- Ariella, przysięgam, to nie tak jak wygląda..
- Mam nadzieję..
- Ona jest tylko..
- Rosanne Jenkins - odezwała się dziewczyna z irlandzkim akcentem i podeszła do mnie.
- Ariella Rayne.
- Ty musisz być dziewczyną Nialla - odezwała się.
- Tak, to ja.
- Tak przy okazji, wyglądasz fantastycznie w tej sukience! - uśmiechnęła się.
- Dzięki. Dostałam ją od przyjaciółki.
- Musisz mieć fajnych przyjaciół.
- Rosanne jest moją starą, dobrą znajomą z Irlandii. Spotkała się tutaj ze mną, jest z nią jej narzeczony, ale poszedł do toalety - odezwał się Niall.

Dopiero kiedy to powiedział, zauważyłam pierścionek na palcu blondynki.

- Gratulacje Rosanne - powiedziałam.
Muszę przyznać, że w tamtej chwili byłam trochę zakłopotana moimi wcześniejszymi podejrzeniami.

- Naprawdę wyglądasz pięknie - dodał cicho Niall.

- Mm, dobra, Niall, naprawdę miło było cię zobaczyć, ale ja i Kyle musimy już iść - odezwała się dziewczyna. Dopiero wtedy zorientowałam się, że dołączył do nas jakiś wysoki mężczyzna. Para pożegnała się i odeszła.


- Uh, teraz już sama nie wiem, czy powinnam wrócić do Sally i Zayna, czy zostać tu z tobą. Nie chcę żeby sobie pomyśleli, że ich zostawiłam..
- Zostań ze mną. Napiszę do Zayna, że cię mam ze sobą.
- W porządku.

Usiadłam przy stoliku i spojrzałam na menu.

- Szczerze to nie rozumiem z tego ani jednego słowa, więc chyba po prostu zamówię spaghetti. To raczej nigdy nie może wyjść źle.
- Ja już jadłem, ale myślę, że zamówię coś jeszcze.. - powiedział Niall.
- Pewnie - zaśmiałam się.
- Więc jak ci minął dzień kochanie?
- Dobrze, a tobie?
- Dosyć nudno bez ciebie.
- Zayn i ja upiekliśmy ciasto, było niesamowite.
Oczy blondyna w momencie się rozszerzyły.
- Lepiej żeby coś jeszcze zostało!
- Spokojnie. Jestem pewna, że jest jeszcze jeden kawałek..
- Jeden kawałek?! Potrzebuję jakiś siedmiu.
Rozśmieszył mnie. Podeszła do nas kelnerka i zanotowała nasze zamówienia. Niall wziął moje dłonie w swoje.
- Cieszę się, że jesteś moją dziewczyną.
- A ja się cieszę, że jesteś moim chłopakiem.
- Kocham cię.
- Ja też cię kocham.
Naprawdę tak było. Jeszcze nigdy nie kochałam nikogo tak bardzo jak Nialla.
- Wiesz, kiedy założyliśmy zespół, ustaliliśmy, że nie umawiamy się z siostrami reszty.
- Wygląda na to, że złamałeś zasady, prawda?
- Nope.. Ariella, czemu nie zmieniłaś swojego nazwiska na Styles?
- Bo moje nazwisko to jedyna rzecz, która została mi po matce..
Niall tylko pokiwał głową.
- Myślę, że to dobrze. Gdyby wszyscy fani dowiedzieli się, że jesteś siostrą Harry'ego, pewnie by się wkurzyli.
- Paparazzi pokochaliby tę historię, no nie?
- Pewnie, że tak.

NIALL! TUTAJ! UŚMIECHNIJ SIĘ DO APARATU! - krzyknął ktoś głośno.

Oślepiło mnie mnóstwo fleszy. Poczułam szarpnięcie. Niall trzymał mnie za rękę i właśnie wybiegaliśmy z restauracji. Ukryliśmy się w bocznej uliczce. Chłopak ciężko oddychał, kiedy przykładał komórkę do swojego ucha.
 - Zayn, musicie stamtąd wyjść! Ukryjcie się gdzieś! - krzyknął.
Rozłączył się i otarł pot z czoła. Musiał być mega zestresowany. Złapałam go za dłoń i zaczęłam kreślić na niej kółka kciukiem.
- Dzięki, że próbujesz mnie uspokoić.
- Nie ma sprawy.
- Sorry, że cię tu wywlokłem, ale nie chcę, żeby rozpieprzyli twoje życie. Przepraszam, że cię w to wciągam..
- To się tyczy tak samo ciebie jak i mnie, Niall. Wiedziałam na co się decyduję, spotykając się z tobą. Podjęłam ryzyko. Zależy mi na tobie bardziej niż na jakiś głupich tabloidach i -
Chłopak nie pozwolił mi dokończyć, przyciskając swoje usta do moich. Kiedy się od siebie oderwaliśmy, po prostu się na mnie patrzył.
- Nie mogę uwierzyć, że pomyślałaś, że umówiłem się z jakąś inną dziewczyną - zachichotał.
- Technicznie rzecz biorąc tak było..
Przewrócił oczami i trącił czubek mojego nosa.
- Jej narzeczony też tam był głuptasie.
- Niall, za każdym razem kiedy ja gdzieś wychodzę, ty myślisz, że umawiam się jakimś facetem.
- Okej, wiem, ale ja po prostu się boję, że ktoś mi cię odbierze - widziałam, że się zarumienił.
- Nie ufasz mi?
- Oczywiście, że ci ufam skarbie. Po prostu nie ufam tym kolesiom.
- Aww, jesteś taki słodki.
Blondyn skrzywił się na moje słowa i zmierzwił mi włosy.
- Chyba możemy już stąd wyjść..
Chłopak chwycił mnie za rękę i pomógł mi. Szliśmy ulicą, zadzwoniliśmy do Harry'ego żeby nas odebrał.
Kiedy przyjechał, zobaczyłam, że w środku są też Sally i Zayn.
- Fajnie was widzieć - odezwał się Niall.
- Też zadzwoniliśmy do Harry'ego - powiedział Zen.
Siadłam pomiędzy Sally a Niall'em. Oparłam głowę na ramieniu blondyna. Objął mnie i przyciągnął bliżej do siebie, przytulając.
- Aww - usłyszałam głos Sally.
Reszta drogi do mieszkania Nialla była niezwykle cicha. Kiedy weszłam do środka, od razu skierowałam się do sypialni. Przycisnęłam głowę do poduszki i westchnęłam.
- Zmęczona?
- Mhm.



Kilka godzin później obudziłam się z długiej drzemki. Spojrzałam na śpiącego Nialla i uśmiechnęłam się. Przeciągnęłam się i wstałam. Kilka sekund później usłyszałam głos chłopaka.
- Ari, pocałuj mnie.
- Dalej śpisz? - szepnęłam mu do ucha, nachylając się nad nim.
Otworzył oczy i przycisnął swoje usta do moich. Pogłębił pocałunek, rękami objął mnie za głowę, przyciągając mnie jeszcze bliżej. Po wszystkim mogłam zobaczyć jego zawadiacki uśmiech.
- Chciałbym całować cię tak całą wieczność.
- Ja tak samo.
- Ariella, myślę o czymś juz od dłuższego czasu..
- O czym?
- Chciałbym żebyś się do mnie wprowadziła, j-jeśli chcesz. Zrozumiem jeśli nie, ale-
- Oczywiście, że chcę - przerwałam mu.
- Naprawdę?
- Naprawdę.
- Kocham cię! - wykrzyknął.
Niall popchnął mnie lekko i wylądowaliśmy na podłodze. Przytulił mnie.
- Wiesz, będziesz musiała się spakować i przynieść tu swoje rzeczy - odezwał się.
- Muszę powiedzieć o tym Gemmie i Edwardowi. Oh, Anne też i wszystkim chłopakom..
- Możesz później do nich zadzwonić - uśmiechnął się.

Nie mogłam w to uwierzyć. Wprowadzałam się do Nialla!


----------------------------
Dziękuję za prawie 44 tysiące wyświetleń! ☺

PS. Zerknijcie tutaj :) Chodzi o klip dla 1D, który zostanie opublikowany na oficjalnym koncie 1D!
Możecie wziąć w nim udział :) http://www.twitlonger.com/show/n_1s0mv3p

45 komentarzy:

  1. Fantastyczny rozdział. Fajnie, że bohaterka wprowadziła się do Nialla :) !
    Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super *-* jeju cieszę się szczęściem Ari i Nialla jak Sally i Zayna. Wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. infocsdfusbvisbfiusdbvisdvbusdvbsui kurde nie jestem pierwsza ale rozdział taaaaaaaaaaaaaaaaaki epicki omg icnsidbciusdbvisbvsbvius <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 Jak zawsze z reszta xD KC KC KC KC KC KC KC <3 ♥♥♥♥ Już chce kolejny rozdział i nie mogę się doczekać !!! Awhhhhhhhhhh ♥ :*********************

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo sdkjghdfhsdkjsd ♥ Rozdział po prostu nie wiem no fdkgdsgkhfsdghfsdkgsdf ♥ KOCHAM TO PO PROSTU OK <3

    @MMadridistaa

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny:) czekam na nastepny. Buziaki, @lolaxzx xx

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny rozdział...czekam na kolejny.:)

    @Emilkacytatki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, kocham, kocham bardzo <3
    Genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww uwielbiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. o jeeny , jeny *.*
    nie mg sie doczekać nastepnego rozdziału :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to opisac JEST SO PER-FECT !! Kocham CIe I te fanfiction ! ja juz chce następny! Dzięki Ci że tłumaczysz to bo jest MEGAŚNE ! nie wiem co napisać .... Dziękuję i bede w każdym komentarzu dziękować bo co mam pisać .... chyba że to że jestes cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy można sie spodziewać następnego ..... wiem wiem że ledwo co dodałas ten a ja juz chce nastepny ale po prostu sie zakochałam ! <3

      Usuń
    2. rozdziały dodaję co tydzień w piątki :) jak uda mi się wcześniej to na pewno ci o tym napiszę, jeśli jesteś w informowanych ☺

      Usuń
  11. ŚWIETNY rozdział ;*** szybko daj next!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. PER-FECT <3 <3 <3
    @ilymyhoran_

    OdpowiedzUsuń
  13. Awwwwwwwww *-* Więcej takich rozdziałów *.*
    @zerrie__love1

    OdpowiedzUsuń
  14. Woooww ale słodziaśnie tuu !!♥Genialny rozdział!:)aaawww będą mieszkać razem juupii!♥strasznie się cieszę, że wszystko jest w jak najlepszym porządku :D kocham tego bloga, jest po prostuŚWIETNY !!TAK JAK TY ♥
    NO jestem strasznie ciekawa co będzie w kolejnym rozdziale strasznie się nie mogę doczekać!!:))
    Pozdrawiam i życzę wenyy :)Do następnego @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  15. cudooo! next ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. 3rnehuidfjk
    ZZAMIESZKAJĄ RAZEM!

    OdpowiedzUsuń
  17. Udfvgjjgtftyctucfocuu Mega że ze sobą zamieszkają takie aawwwwwwwwwwww

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten ff. Przepraszam że komentuję dopiero teraz, bo przeczytałam wszystkie rozdziały, ale na telefonie i byłoby mi dosyć trudno kazdy komentować. x

    OdpowiedzUsuń
  19. omg jaki awswwwww *_______________* Ari wprowadza się do Niall'a ! :D rozdział jak zwykle hbfajhbbfjbhfj nie mogę się doczekać kolejnego. xo
    @hug_from_larreh

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahaha... ale się zgnębiła przy tej kumpeli <3
    Zayn z Sally wyprzedzili Nialla w zadzwonieniu do Hazzy xD
    Rozdział jest spoko, bardzo się cieszę, że zamieszkają razem <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny rozdział. Dobrze, że tak to się skończyło z tą dziewczyną xD Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisz szybciej rozdziały !! A ten jak każdy boski ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. KOCHAM! KOCHAM! KOCHAM! idealny jak zawsze <3 czekam na next ;3
    @OlaOfficial69

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Cię <3 Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog mam nadzieje ze nie stracisz wenny + zapraszam domniehttp://tyijanazawsze.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nastepny rozdział ? :D
    prosze dodaj juz !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG - nic więcej nie wydusze...

    OdpowiedzUsuń
  28. TEN BLOG JEST ZARĄBISTY!! CZEKAM NA NEXT.

    OdpowiedzUsuń
  29. So sweet ;* YAY ^-^ Kiedy next?!

    OdpowiedzUsuń
  30. Huhu, genialny! Kiedy następy rozdział? Już nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziś a właściwie wczoraj zaczęłam czytać tego ff i jest zajebisty ! Uzależniłam się xD za 3 godziny muszę wstać do szkoły a dalej czytam i nie spałam xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już nie wiem co pisać. Ff jest wspaniałej, ty jesteś wspaniala.

    OdpowiedzUsuń
  33. Będą razem mieszkać! Nareszcie. Cudownie tłumaczysz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips