piątek, 7 marca 2014

Rozdział 23



Usiadłam na podłodze w mojej zabałaganionej sypialni i zaczęłam pakować swoje rzeczy, które miałam zabrać do Nialla. Pomagali mi Gemma, Christian, Sally i Nicki. Oczywiście Christian zrobił przegląd całej mojej bielizny. Chwycił parę czarnych, koronkowych majtek i uniósł brwi do góry. Boże, ratuj.
- Christian, jesteś żenujący! - powiedziała Gemma.
Wstałam z miejsca i wyrwałam mu je z dłoni. Widząc to, po prostu zaczął się głośno śmiać.
- Więc co? Robimy parapetówkę - odezwał się Christian.
- Parapetówkę? - zdziwiła się Sally.
 - Taa, no wiesz, to taka impreza, którą organizuje się, kiedy ktoś się wprowadza do nowego mieszkania.
- Piszę się na to! Impreza u Nialla!
- Christian, w końcu będziesz mógł poznać chłopaka, któremu zostawiłeś wiadomość na poczcie głosowej - odezwałam się.
- Słodko! – odpowiedział.
- Nie boisz się? – zapytałam.
- Jest większy ode mnie?
- Nope – odezwała się Gemma.
- W takim razie nie mam żadnego powodu, żeby się bać.
Przewróciłam oczami i wróciłam do pakowania swoich rzeczy.

- Aw, Ariella, jakie słodkie zdjęcie – skomentowała Sally.
Podniosłam wzrok i zobaczyłam, jak trzyma fotografię. Moją i mamy. Uśmiechnęłam się.
- Dzięki.
Ostrożnie włożyła ją do pudełka. Kiedy już wszyscy uporaliśmy się z pakowaniem, westchnęłam z ulgą.
- Wielkie dzięki wszystkim! – krzyknęłam.

Kilka godzin później dźwigaliśmy już razem moje pakunki, które mieliśmy przenieść do mieszkania Nialla. Jedynym problemem było to, że nie wiedziałam, gdzie podziewał się blondyn. Zostawił tylko małą kartkę na drzwiach, że wróci później i żeby wziąć klucz z kryjówki. Zawsze zostawiał go pod wycieraczką. Musiałam pamiętać, żeby później przypomnieć mu, żeby chował go gdzie indziej. Naprawdę łatwo było go tam znaleźć.

Chłopak Gemmy rozwalił się na kanapie Nialla i zaczął jeść jakieś żelki.
- Christian, lepiej dla ciebie, żebyś nie jadł jedzenia Nialla – powiedziałam.
- Oh, ugryź mnie*.
- Wyzwanie przyjęte! – powiedziała Nicki i wskoczyła za nim na kanapę.
Christian pisnął jak dziewczyna, kiedy Nicki udawała, że naprawdę chce go ugryźć.
- Naprawdę myślałeś, że cię ugryzę? Dziwne.
- W ogóle! - powiedział, pokazując jej język.
- Zachowujecie się jak najlepsi przyjaciele, a poznaliście się dopiero dzisiaj – zauważyłam.
- Co mam odpowiedzieć? Dziewczyny mnie kochają – Christian wyszczerzył zęby w uśmiechu.
- Sorry, ona ma chłopaka, a ty masz dziewczynę – odpowiedziałam.
Twarz Nicki od razu zrobiła się czerwona.
- Ariella, Harry i ja nie jesteśmy jeszcze razem..
- Jeszcze.. – ucięłam.

Gemma weszła do salonu i usiadła Christianowi na kolanach. Spojrzała na Nicki i szeroko się uśmiechnęła.
- Myślę, że byłabyś dobra dla mojego brata.
- Dzięki Gemma – dziewczyna jeszcze bardziej się zarumieniła.

Usłyszałam dźwięk otwieranych drzwi. Kiedy się obróciłam, ujrzałam burzę potarganych blond włosów, idącą w moim kierunku. Podbiegłam do chłopaka i mocno się do niego przytuliłam.
- Hej skarbie.
- Hej.
- Już się wprowadziłaś?
Pokiwałam głową.
- Przepraszam, że ci nie pomogłem kochanie. Byłem na zakupach.
Zaraz po tym, gdy to powiedział, usłyszałam inne sprzeczające się ze sobą głosy, dochodzące zza drzwi. Wytknęłam głowę na zewnątrz i oczywiście, Louis, Liam, Harry i Zayn tam byli. Liam i Zayn dźwigali ze sobą kredens. Harry i Louis nie byli gorsi. Dźwigali ze sobą lodowe rożki, starając się, by ani kropla nie spadła im na ziemię.
Zayn i Liam położyli mebel w pokoju, byli strasznie zasapani.
- Kupiłem to dla ciebie - powiedział Niall.
- Woow. Dziękuję.
Pochyliłam się ku niemu i nasze usta się spotkały. Jego ręce objęły mnie w talii. Poczułam, jak ktoś mnie od niego odciąga. Obróciłam się, by zobaczyć kim była ta osoba, oczywiście, Louis.
Chłopak uśmiechnął się i mocno mnie uściskał.
- Przełknij to Horan - odezwał się.
Niall zaczął się śmiać, ale przestał, gdy zauważył, że Christian siedzi na jego kanapie. 
- Kto to?
- Jestem Christian Ludovic - uprzedził mnie chłopak.
- Oh..Więc to ty jesteś tym gościem, który zostawił mi wiadomość na poczcie..
- Taa, to ja, a ty jesteś tym gościem, który nie zasługuje na Ariellę - splunął chłopak.
Ciało Nialla sztywnieje, na jego twarzy maluje się gniew, ledwo powstrzymuje się od pchnięcia Christiana.
- Uspokójcie się oboje! - ostrzegłam.
Owijam ręce wokół torsu blondyna, by nieco ochłonął. Dwójka chłopaków rzuca sobie mordercze spojrzenia. Wiem, że wszyscy czuli to napięcie.
- Christian, może powinniśmy wyjść..- szepnęła Gemma.
- Mhm, pewnie tak - mówi, nie spuszczając oczu z Nialla.
- Nie musicie wychodzić - odezwałam się.
- Zobaczymy się innym razem, Ariella. Daj mi znać, czy nikt cię nie zranił - usłyszałam głos Christiana.
W tym momencie Niall wyrwał się z moich objęć i mocno uderzył Christiana w szczękę.
- NIALL! CHRISTIAN! PRZESTAŃCIE! - zaczęłam wrzeszczeć.
Wreszcie Gemmie udało się odciągnąć swojego chłopaka, zaraz po tym gdy rozciął Niall'owi wargę. W pośpiechu opuścili mieszkanie. W pokoju panowała grobowa cisza.
Podeszłam do blondyna i spojrzałam mu w oczy. Były czerwone i podpuchnięte.
- Potrzebujecie trochę czasu sam na sam.. wróćcie do salonu, gdy będziecie gotowi - powiedział Zayn, łapiąc Sally za rękę.
Reszta chłopaków oraz Sally i Nicki rozsiedli się na kanapach, a my skierowaliśmy do pokoju Nialla.

Schowałam twarz w zagłębieniu jego szyi, potarł dłońmi moje plecy. Po chwili zauważyłam jego krwawiącą wargę. Westchnęłam i zaprowadziłam go do łazienki.
- Usiądź na toalecie.
Prychnął na moje słowa, ale zrobił to co mu kazałam. Umoczyłam ręcznik w zimnej wozie i przyłożyłam go do ust chłopaka. Pozbyłam się z nich krwi.
- Masz jakieś plastry? - zapytałam.
Przytaknął i wyjął pudełko spod umywalki. Wyjęłam jeden i przykleiłam w miejscu rozcięcia. Nasze oczy się spotkały, rzucił mi lekki uśmiech.
- Ariella, nigdy bym cię nie zranił.. przysięgam. Po prostu to co powiedział ten koleś, strasznie mnie wkurzyło. Przepraszam, że musiałaś na to patrzeć.
- Wiem, że nie. Christian jest po prostu nadopiekuńczy. Będę z nim musiała kiedyś o tym pogadać.. Niall, to miał być fajny dzień..
- Wiem, kochanie. Jesteś zła?
- Tak, ale nie na ciebie.
- W takim razie możemypo prostu udawać, że coś takiego nigdy nie miało miejsca?
- Tak.
Wstał i pocałował mnie. Czułam się dziwnie przez plaster na jego ustach.
Wróciliśmy do pokoju, było tam upiornie cicho.
- Hej, już jest lepiej - odezwałam się.
- To dobrze - odpowiedział Liam.
- Zacząłem się już martwić! Ale jeśli kiedykolwiek rozstaniesz się z Niallem, możemy się pobrać, więc to chyba nie byłoby wcale takie złe.. - powiedział Louis.
Wszyscy wybuchnęli śmiechem na ten komentarz.
- Lou, masz Eleanor - przypomniałam mu.
Chłopak po prostu się uśmiechnął i zaczął tulić się do Harry'ego. Nicki wyglądała na trochę osamotnioną. Napotkałam wzrok mojego przyrodniego brata i wyciągnęłam swój telefon, by wysłać mu wiadomość.

Do: Harry Styles

OBEJMIJ JĄ. PRZYTUL JĄ. POCAŁUJ JĄ. ZRÓB COŚ!

Zobaczyłam, jak czyta smsa. Uśmiechnął się głupawo i objął dziewczynę. Louis zaczął jęczeć w sprzeciwie , więc Harry objął też jego, to go usatysfakcjonowało.

Spojrzałam na całą paczkę moich przyjaciół. Popatrzyłam na Nialla, a on uśmiechnął się do mnie.
Cóż, zapamiętam tę parapetówkę do końca mojego życia...



* Oznacza to coś takiego, jak u nas „pocałuj mnie w d***”


----------------------------------
Ostatnio ogarnęłam, że z mojego imienia i imienia Nialla wychodzi Nariela lolz
Rozpoczynam pracę nad nowym fanfiction ☺
Nie wiem co z tego wyjdzie.. haha
OCZYWIŚCIE PODZIELĘ SIĘ Z WAMI LINKIEM gdy będzie już gotowe
Kto się cieszy?  ☕

39 komentarzy:

  1. Super!!! Oczywiście czekam na next ;*
    Z przyjemnością przeczytam twoje ff <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu kocham to opowiadanie ♥ Jesteś najlepsza ♥
    @zerrie__love1 xx ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zakochuje sie w nich ~♡
    Ogromna fanka
    @pamii_love

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ rozwaliło mnie zachowanie Lou ahahahaha cudny rozdział ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te fanfiction Noe moge sie doczekac kolejnego rozdzialu szybko dodawaj

    OdpowiedzUsuń
  6. straaaaaasznie lubie Christiana . jest bardzo ciekawą postacią .:) @Weronika7

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne...czekam na kolejny rozdział...:)

    czekam również na twojego ff...wiem że będzie świetny...:* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny rozdział! Czekam nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;** czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  10. awwwwwwwwwwwww cudowny rozdział, a jaki słodki Niall omg. *o* kocham to ff. <3 już nie mogę się doczekać kolejnego rozdzialu. x
    @hug_from_larreh

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten blog i kocham ciebie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. jbdcsbfkjwbfkjwbfwjefbkwjebf suuuuuuuuuuuper ! <3333333333333333333333333333333333333333333 czekałam tak długo icsbib <3333333333333 LOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE bicbwdficusdviucbsuivbsduivbsuvbsduvbisdbviusdbvsbvbsidubvusdbvsdcnakdnandoaidnabdiaubcibvuiwvb ♥♥♥♥


    no tak... moja ekscytacja xD <3

    OdpowiedzUsuń
  13. qwertyuioiuytrdfgh świetny rozdziaaał <33 Codziennie sprawdzam czy jest nowy, już myślałam, że nigdy nie dodasz hahahaha. Kocham Cię, jesteś świetna! :3 Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdził*-* a z nowego ff jak najbardziej się cieszymy:) czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział xoxo@love_hariana

    OdpowiedzUsuń
  15. AaaaaaAa kocham ten blog. I cb też koooooooooooocham i czeka na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział *-*
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobry rozdzial, smieszny a koncowka wymiata:) @Katesmile94

    OdpowiedzUsuń
  18. Lou i Harry haha :)
    Najlepsza parapetówka.

    ps. Wo wolnym czasie zapraszam również do siebie
    a) opowiadanie nowe o 5SOS http://mroczneobliczeashtona.blogspot.com/
    b) http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ a tutaj i One Direction
    Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz.
    Nie zapomnij powiadomić o nowym rozdziale x

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na następny rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rozdział :) I jestem ciekawa nowego ff :3 Powodzenia^^

    OdpowiedzUsuń
  21. idealny! <3 kocham te Twoje tłumaczenie ;3
    @OlaOfficial69

    OdpowiedzUsuń
  22. wooowowowo GENIALNEE!!! ;D STRASZNIE SIĘ CIESZĘ, ŻE WSZYSTKO WRACA DO NORMY...SZKODA TYLKO, ŻE NIALL NIE ZABARDZO PRZYPADLI SOBIE DO GUSTU EHH...ALE NIC...MYSLĘ, ŻE TO SIĘ MOŻE Z CZASEM ZMIENI;) JEJKUUU JAK SŁODKOO HARRY *_*
    BOZIUU NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ KOLEJNEGO ROZDZIAŁU !!;D
    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ DUŻOOO WENY @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  23. aww wow wspaniały rozdział ♥
    Niall jest taki słodki ! :D
    nie mogę się doczekać następnego ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. awwww dhjshjashjahshgs *-*
    Christian i Lou najlepsi <3 czekam na nexta :)
    @rottenpaulla

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisz następny! Proszę, proszę, proszę ! :))) A ten rozdział jest po prostu świetny! Przeczytałam wszystkie w jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooooo next szybko proszę next *o*

    OdpowiedzUsuń
  27. haha meega ;D
    Kiedy bd next? *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz na imię Ariella?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja będę się cieszyć! !!!!! LOL

    OdpowiedzUsuń
  30. W sumie to nie dziwne się że Christian taj zareagował. W końcu zna Niall od tej gorszej strony (jeśli on w ogóle ja ma)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips