piątek, 11 kwietnia 2014

Rozdział 28

Patrzyłam zdezorientowana na Nialla. Jego mina zmieniła się w jednej chwili. W jego oczach zaczęły formować się łzy. Jeśli kiedykolwiek widziałaś płaczącego Nialla, to wiesz, że to jedna z najgorszych rzeczy, jakich doświadczyłaś w swoim życiu. To naprawdę łamie serce.
Chłopak wciąż płakał, po tym jak już dawno się rozłączył. Podszedł do mnie i wtulił się we mnie, nie mówiąc ani słowa. Pozostało mi tylko odwzajemnić uścisk.
- Co się stało? - zapytałam.
- Delilah umiera - zaszlochał.
Byłam w szoku, niezdolna wydusić z siebie ani jednego słowa. Po chwili i moje oczy stały się mokre od łez. Usiedliśmy razem objęci, tak jakby to któreś z nas miało zaraz odejść. W tamtym momencie zrobiłam coś, czego nie robiłam już od bardzo dawna. Zaczęłam się modlić. Modlić o to, by Delilah wyzdrowiała. Trzymaliśmy się ręce, wciąż nie mogłam dojść do siebie po słowach Nialla. Gdy wreszcie się uspokoiłam, blondyn otarł mi łzy z policzków i pocałował mnie w czoło.
- James chce, żebyśmy ją odwiedzili.
- Może pójść teraz?
Pokiwał tylko głową i wsiedliśmy do auta. Drogę przebyliśmy w milczeniu. Zdenerwowana zaczęłam obgryzać paznokcie. Tak byłam pochłonięta swoimi myślami, że nie zauważyłam kiedy zatrzymaliśmy się na parkingu.
- Chodź, Ariella.
Blondyn wysiadł, obszedł auto dookoła i otworzył moje drzwi, po czym skierowaliśmy się do wejścia do szpitala. Kobieta w recepcji zlustrowała nas od góry do dołu.
- Przyszliście się z kimś zobaczyć? - zapytała nas, nie zaszczycając nas swoim spojrzeniem.
- Tak. Delilah Harrison - powiedział Niall.
- Sala 465.
Skierowaliśmy się do windy, która była zupełnie pusta. Mogę sobie tylko wyobrażać jak wyglądaliśmy. Pewnie jak jakieś wraki ludzi.
- Przepraszam - mruknął blondyn.
- Za co?
- Że widziałaś, jak płaczę.
- Czemu mnie przepraszasz? Każdy kiedyś płacze.
- Myślałem, że dziewczynom nie podobają się tacy miękcy faceci.
- To, że płakałeś z powodu Delilah, pokazało tylko, że masz serce. Kocham cię.
- Kocham cię bardziej - szepnął, po czym pocałował mnie delikatnie w usta.
Gdy drzwi do windy się otworzyły, dziewczynka, która za nimi stała wrzasnęła:
- Mamusiu, patrz! Oni się całowali!
- Cii, cicho bądź Brianna. To tylko jakieś głupie nastolatki - mama dziewczynki spiorunowała nas wzrokiem.
- Aww, mamo, nie bądź taka! - zaprotestowała.
Kiedy wyszliśmy z windy, obróciłam się jeszcze i zobaczyłam jak Brianna macha nam na pożegnanie. Posłałam jej uśmiech i odmachałam. Szatynka szarpnęła rękaw matki, po czym wskazała na nas. Ledwo byłam w stanie dosłyszeć głos małej dziewczynki, ale jestem pewna, że powiedziała:
- Oni wezmą ślub!
Uśmiechnęłam się i ścisnęłam dłoń Nialla. Spojrzał na mnie odwzajemnił uśmiech.
- Ta mała Brianna jest dobra w przewidywaniu przyszłości - odezwał się.
Zarumieniłam się i wyszeptałam:
- Mam nadzieję.

Kiedy wreszcie znaleźliśmy salę numer 465, pielęgniarka już na nas czekała. Gdy nas zobaczyła, rozpromieniła jej się twarz. Weszła do pokoju i po chwili wyprowadziła stamtąd Jamesa.
- To twój wnuk i jego żona? - zapytała kobieta.
Whoa, żona?!
- Tak - odpowiedział straszy pan i mrugnął do nas porozumiewawczo.
Pielęgniarka zerknęła na nasze dłonie, ale nie zobaczyła na nich obrączek. Mimo to wpuściła nas do środka. Razem z Niallem stanęliśmy przy łóżku Delilah.
- Hej Delilah - pierwszy odezwał się Niall.
- Cześć mały Jamesie - odpowiedziała.
- Jak się czujesz?
- Dobrze, ale lekarze próbują mnie przekonać, że jest inaczej.
- Co masz na myśli?
- Mówią, żebym nie robiła sobie złudnej nadziei - skrzywiła się na te słowa, tak samo jak ja.
Dopiero wtedy się odezwałam:
- Nadzieja ratuje ludzi.  Daje im powód do walki.
- Nie mogę nie przyznać ci racji, Ariella. Ty i Niall naprawdę przypominacie mi młodą wersję mnie i Jamesa.
- To dla nas komplement - uśmiechnęłam się.
- Och, niekoniecznie. Delilah i ja byliśmy całkowicie głupi, gdy byliśmy młodzi.
Wszyscy roześmialiśmy się na te słowa.

- A więc, chciałem żebyście przyszli, ponieważ.. - zaczął James. - Możecie spędzić z Delilah tyle czasu ile będziecie w stanie. Przypominacie jej nas, kiedy byliśmy dzieciakami. To bardzo jej pomoże i nieco zrelaksuje.
- Więc mówisz, że możemy ją odwiedzać, kiedy tylko będziemy mogli?
James przytaknął. Niall i ja zawiesiliśmy wzrok na sobie na wzajem na kilka sekund, a po chwili odezwaliśmy się równocześnie:
- Oczywiście, że będziemy.



_______________________________

MIŁO MI BĘDZIE JEŚLI PRZECZYTACIE DO KOŃCA:
OKS. A WIĘC UWAGA. POWOLI ZBLIŻAMY SIĘ DO KOŃCA BROKEN. ALE... JEST 2 CZĘŚĆ!!! WOHOOO! OCZYWIŚCIE JĄ TEŻ BĘDĘ TŁUMACZYĆ, WIĘC MOŻECIE BYĆ SPOKOJNE. TO DOPIERO ZA KILKA TYGODNI, ALE WSZYSTKO BĘDZIE DALEJ PUBLIKOWANE TUTAJ, NA TYM BLOGU.
CHCĘ TEŻ WAM PODZIĘKOWAĆ ZA WOUUU PONAD 74 TYSIĄCE WYŚWIETLEŃ


NASTĘPNA SPRAWA TO Motel 6. PRZYZNAJĘ, ŻE DOŚĆ DŁUGO NIC TAM NIE DODAWAŁAM.. OBIECYWAŁAM I NIC.. ALE ZMIENIŁAM TAM WYGLĄD I JUŻ JUTRO POJAWI SIĘ TAM KOLEJNY ROZDZIAŁ.
JAK PEWNIE WIĘKSZOŚĆ Z WAS WIE ZA PÓŁTORA TYGODNIA SĄ EGZAMINY (hura. ;_;). DLATEGO MUSICIE MI WYBACZYĆ ALE NASTĘPNY ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ DOPIERO OK. 25/26 KWIETNIA. PO PROSTU MUSZĘ SIĘ JAKOŚ OGARNĄĆ Z TYM WSZYSTKIM (CHOCIAŻ ANGIELSKI MAM Z GŁOWY YAY). 
+ DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE GŁOSY, KTÓRE ODDAŁYŚCIE NA BROKEN W GŁOSOWANIU NA BLOG MIESIĄCA, CHOCIAŻ JESZCZE SIĘ ONO NIE SKOŃCZYŁO.
DODATKOWO POJAWIŁA SIĘ ANKIETA (JAK JA UWIELBIAM ANKIETY). ZOBACZCIE, ZAGŁOSUJCIE, BO WSZYSTKO ZALEŻY OD WAS :)
FAJNIE BY TEŻ BYŁO GDYBY WIĘCEJ OSÓB KOMENTOWAŁO BO JEST WAS CORAZ MNIEJ.. ALE TRUDNO.. ZMUSZAĆ WAS NIE BĘDĘ

52 komentarze:

  1. Uwielbiam! dziękuję kochanie że tłumaczysz :)
    P.S. Powodzenia na egzaminach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cudowny nie wiem co powiedzieć ♥
    @swaggyniall69

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo *o*
    Też piszę egzaminy, powodzenia xx
    @raspberrix

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę cudowny rozdział ♥
    Uśmiecham się i płaczę jednocześnie ;') x
    @jolkajolantaM

    OdpowiedzUsuń
  5. coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutno że umiera, ale taka kolej rzeczy.
    Słodka ta mała co powiedziała że Niall i Ariella wezmą śłub i ogólnie ta sytuacja.
    Powodzenia na egzaminach i szybko do nas wracaj ;)
    @Katesmile94

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham to opowiadanie, kocham i jeszcze raz kocham. Powodzenia na egzaminach: zdasz je wszystkie, wierzę w ciebie :)
    rozdział cudowny, już nie mogę się doczekać kolejnego :) @luvmybatman

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham to czytać..i w piątki przeważnie jest rozdział i przez to gdy go nie przeczytam to nie moge spać z ekscytacji ,czekam na ciąg dalszy..haha chyba jestem aż uzależniona :D (@anias1996)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział świetny. Czekam na motel 6. Powodzenia na egzaminach kochanie x

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, mam nadzieję, że ta dziewczynka miała rację. A jej matki to już nie lubię :\

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię matki tej dziewczynki!! Super! Świetny! Zajebisty! Xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać każdy nowy rozdział i już czekam na następny :) powodzenia na egzaminach x @forgetabouthate

    OdpowiedzUsuń
  13. Idjjnjieishd ten rozdział.mnie rozgromił :* chce już kolejny rozdział ! KC MOJA NAJLEPSZA ! Calusy i powodzenia na egzaminach ! <3 twoja @luv_1d_bromance :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Aawww rozdział świetny *-* czekam na nexta xdd POWODZENIA NA EGZAMINACH .! <3
    @fallen_warrior_

    OdpowiedzUsuń
  15. hdhaskdfaiecniqebciowbcruwicbvwuvurt < tak, tak padaczka :o >♥♥♥ AWWWWW :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny rozdział! Już lubię tę Brianne, hehehe. :) Jestem ciekawa co jest Delilah.
    Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! :))
    PS. powodzenia na egzaminach! x
    @queen_lovatoo

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaczę....jejku smutno mi z powodu Delilah ...;((
    Może jest jeszcze szansa na wyzdrowienie ?!!:) Będę trzymać kciuki..., żeby tylko wszystko sie dobrze skończyło<3
    awww jaka słodka ta mała;D hahah
    rozdział GENIALNY !!;))
    Czekam na kolejny i życzę weny ;D
    @Best_faan_ever

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny! *_*
    mam nadzieję, że Delilah wyzdrowieje :)
    słodkie było to z tą dziewczynką w windzie :3
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny! Czekam na nn kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. rozdział jest świetny...kolejny raz płakałam..:*
    powodzenia na egzaminach.<3
    @Emilkacytatki

    OdpowiedzUsuń
  21. To było takie słodkie :3. A ta mała to już w ogóle hafsgahdf <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny rozdział ,nie mogę się doczekać kolejnego . Życze powodzenia w egzaminach : )

    OdpowiedzUsuń
  23. O maj gasz xD zarąbisty czekam na next :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny rozdział ♥
    / @_5boysftbiebs_

    OdpowiedzUsuń
  25. Nadrobiłam cały miesiąc i przepraszam że dopiero teraz :(
    ostatnio dużo dzieje się w moim życiu i nie zawsze ze wszystkim daje rade...
    Rozdział świetny, cieszę się że tyle się teraz tu dzieje! Nie mogę się doczekać kolejnego! :)
    pozdrawiam! I życze powodzenia na egzaminach x

    @rottenpaulla

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na next.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na egzaminach. <3

    P. S. Też piszę w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. KOCHAM!! :") i powodzenia misiu

    OdpowiedzUsuń
  28. KOCHAM TO !!!!
    Poprostu kłaniam się ! Dziękuję że to tłumaczysz! <3
    @PPalonka

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne nie spodziewałam się że Deliah może umrzeć. A i zagłosowałam na Broken w blogu miesiąca :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem jak dobrać słowa.. ten rozdział a raczej całe ff które zaczęłam wczoraj czytać jest niesamowity i powodzenia na testach więc to chyba tyle co chciałam napisać @ohh_my_kevin

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko... Tam mi smutno z powodu Delilah (Nie wiem za bardzo jak się to pisze).
    Jesteś moja ulubione tłumaczką <3 ♥ <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej. Uwielbiam twój blog i już nie moge doczekać się kolejnego rozdziału! Zapraszam do siebie ;) Dopiero zaczynam pisać bloga, ale mam nadzieje że Ci się spodoba ;) Serdecznie zapraszam ;) http://follow-your-dream-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś mam wrażenie, że nie przeczytałaś ani jednego rozdziału, tylko chciałaś zareklamować swojego bloga........

      Usuń
  33. awww uwielbiam to opowiadanie <3 jesteś cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej zaczelam czytac to opowiadanie wczoraj i sie w nim zakochalam :*
    Smutno mi z powodu Delilah :( mam nadzieje ze bedzie wszystko dobrze :)
    Super rozdzial :**
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  35. lool
    myslalam ze znalazlam sie na coldzie;oooo
    fajne tlumaczenie, takze autorce prosze powiedziec, ze odwalila kawal swietnej roboty
    Mogę liczyć na twoją opinię?

    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  36. C U D O płakałam czytając ten rozdział, jest cudny, proszę, niech Delilah przeżyje <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję, że to tłumaczysz, jesteś wielka *.* Dzisiaj trafiłam na to opowiadanie i przeczytałam wszystkie rozdziały naraz. ♥

    @guma_balonowa_x

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny rozdział ! ♥ Chciałam ci powiedzieć że zmieniłam username z @milcia551 na @AwhMyLarry69 <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham kocham kocham. Przeczytałam wszystkie rozdziały w zaledwie 5 godzin :) powodzenia na testach gimnazjalnych :D / @Horan8889

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaczelam czytac dzis i stwierdzam ze to znakomity blog :)
    Czekam na kolejny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  41. Oceny, zwiastuny, szablony, wywiady, recenzje, artykuły, spis blogów - to i jeszcze więcej znajdziesz na Internetowym Spisie. Wejdź, a zapewne znajdziesz coś tam dla siebie. A może zostaniesz z nami na dłużej? :)
    Serdecznie zapraszam,
    [internetowy-spis.blogspot.com]. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam ten blog i Ciebie przede wszystkim ! Wiec błagam nie przejmuj sie mala ilością komentarzy bo ja zawsze tu będę i napewno wiele wiele innych dziewczyn które tak samo cię kochają! Nie moge się doczekać następnego rozdzialu i mam nadzieję ze jak będziesz mogła to nowe rozdzialy będą regularnie! Kocham XOXO
    #niallandI

    OdpowiedzUsuń
  43. Zakochałam się w tym. Czekam..<3

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeeej! Coraz wiecej przepowiedni hahha *.*
    @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń
  45. Matko! Ta piekna historia nie moze sie tak skonczyc ;...; Powodzenia na egzaminach geniuszu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips