czwartek, 15 maja 2014

Epilog

Ariella's POV:


Osiem miesięcy później...


Po długim dniu spędzonym na zakupach razem z Gemmą, Sophie, Danielle, Nicki i Eleanor, wreszcie mogłam wrócić do naszego wspólnego mieszkania - mojego i Nialla. Gdy weszłyśmy do środka, zauważyłam, że w środku jest naprawdę dużo ludzi. Delilah i James, Zayn, Harry, Louis, Liam, Gemma, rodzina Nialla, Anne i wiele innych osób, których nie znałam.
- Przegapiłam coś? - zapytałam zdezorientowana.
- Hej, kochanie - Niall odnalazł mnie w tłumie.
Objął mnie w talii i rzucił mi szeroki uśmiech, ukazując swoje śnieżnobiałe zęby, wolne już od aparatu. Cmoknął mnie w usta i odwrócił się do tłumu, który otaczał nas ze wszystkich stron, tak jakby na coś czekał.
- Po co oni tutaj wszyscy są?
- Zobaczysz..
Wyszedł z salonu, ale po chwili wrócił z gitarą w ręce. Postawił obok siebie krzesło i wskazał głową, bym na nim usiadła. Przełożył brązowy pasek, podtrzymujący instrument, przez głowę i zaczął grać. Otworzył usta. Zaczął śpiewać, wpatrując się przy tym głęboko w moje oczy. (piosenka - klik)

Forever can never be long enough for me
Feel like I've had long enough with you
Forget the world now we won't let them see
But there's one thing left to do

Now that the weight has lifted
Love has surely shifted my way
Marry Me
Today and every day
Marry Me
If I ever get the nerve to say
Hello in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Mm-hmm

Together can never be close enough for me
Feel like I am close enough to you
You wear white and I'll wear out the words I love
And you're beautiful
Now that the wait is over
And love and has finally shown her my way
Marry me
Today and every day
Marry me
If I ever get the nerve to say hello in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Mm-hmm

Promise me
You'll always be
Happy by my side
I promise to
Sing to you
When all the music dies

And marry me
Today and everyday
Marry me
If I ever get the nerve to say hello in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Marry me
Mm-hmm
Po pokoju niósł się dźwięk gromkich braw, kiedy Niall skończył śpiewać. Jego policzki były różowe. Znów na mnie spojrzał, tymi swoimi niebieskimi oczami, koloru oceanu, które błagały o odpowiedź.
Ujął moje dłonie w swoje.
- Ariello Delilah Rayne, kocham cię. Wiem, że to brzmi banalnie, ale nie wiem, jak inaczej to wyrazić. Jestem w tobie beznadziejnie zakochany. Wszystko co tobą związane, wydaje mi się być piękne. Nie chcę cię nigdy stracić. Przepraszam, za każdą chwilę, kiedy poczułaś się przeze mnie zraniona. Przepraszam, jeśli zranię cię kiedykolwiek w przyszłości. Chcę tylko, żebyś wiedziała, że pragnę spędzić z tobą resztę swojego życia. Wiem, że jesteśmy jeszcze młodzi, ale nie obchodzi mnie to. Czuję, że jesteś tą jedyną. Jeśli mi pozwolisz, chciałbym już na zawsze zatrzymać twoje serce dla siebie.. Wyjdziesz za mnie?

Kiedy Niall powoli wypowiadał te najpiękniejsze słowa, jakie kiedykolwiek słyszałam, po moich policzkach ciurkiem spływały łzy. Objęłam go mocno i przytuliłam do siebie, lekceważąc fakt, że pomiędzy nami wciąż znajdowała się gitara. Objął mnie w pasie i przyciągnął mnie do siebie jeszcze bliżej.
- Więc, to oznacza 'tak'?
- Tak, Niall, wyjdę za ciebie.



______________________________________________________
Okej. 30 rozdziałów... 113 tysięcy wyświetleń.. Nawet nie wiem, kiedy to zleciało..
Ale nie płaczmy haha :")
Dziękuję za wszystkie komentarze i głosy w sondach 
PS. tak sobie myślę, że skoro to już koniec I części, to mogłybyście chcociaż raz wszystkie skomentować
Nie chodzi mi o sam epilog, ale o całe fanfiction :)

Druga część "Finding You" już wkrótce! Będzie publikowana na tym samym blogu.

mwahahahahahahahahahaha NIE WYPUSZCZĘ WAS!

103 komentarze:

  1. :') Śliczny epilog! Jakie szczescie ze bedzie 2czesc!!

    OdpowiedzUsuń
  2. yhckkshdfdoixjdnhddd sliczne @frends1d

    OdpowiedzUsuń
  3. hhdodlsjxjjksks jej to było takie piękne :")
    @swaggyniall69

    OdpowiedzUsuń
  4. O bosz! jakie zaskoczenie ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaczeeeee ! ;) takie piękne to było uvbsdvubsiduvbsiudbf <3 czekam już na kolejną część niecierpliwie ! Kocham Cie mocno i jestem szczęśliwa że tłumaczysz to ff ! Pamiętaj jestem największą fanką i nie zapomnij o mnie ! ♥ Lots of love xx Twoja @luv_1d_bromance

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki cudowny epilog :') Bardzo się przywiazałam do tego ff więc nie mogę się doczekać II części.

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. omg to już koniec :') pamietam jak znalazłam to opowiadanie i zawsze wieczorkiem czytałam rozdziały :)) to jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham to fanfiction od początku. Strasznie interesowały mnie losy Arielli i nareszcie wiem jak to się skończyło :) Ale mam wrażenie, że w drugiej części cała magia tego rozdziału w postaci zaręczyn rozpłynie się... zniknie... stanie się coś złego. Cieszę się, że będzie druga część i już nie mogę się jej doczekać :)

    Może nie zawsze komentowałam ale wiedz, że zawsze czytałam. A teraz kiedy pojawił się epilog (piękny epilog) po prostu musiałam skomentować, by to wszystko napisać :)

    Podsumowując: genialne fanfiction :) pozdrawiam @okspayno

    OdpowiedzUsuń
  10. Gwkejbieqobegqjgj
    OMG OMG OMG OMG <3333333
    NIE WIERq!!!!! :*******
    Jak słidko Naill :3 bgskie :3 ^^
    Szkyda że teki kruciutki :( ale trudno ;) ;********
    Serki ze błędu alo klewytura czfemkuiy :((((((

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkoo :*
    jejjuuu to juz koniec ;'(
    Kocham BROKEN ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku, ten epilog jest taki świetny. Dziękuję za to co robisz, jesteś cudowna.
    No i nieumiem doczekać się II czesci ekrjgfnaegrkmkjnefjkdnm
    ily @lolaxzx x

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, i jak tu nie płakać ? :") rycze cały czas, no normalnie nie mogę przestać. Awwww to jest takie słoooooooooooooodziutkie ;"Czyli będzie ślub!!! Nie wytrzymam zaraz normalnie :))))))) Błagam, bieje poklony i tak dalej, dawaj szybko tą drugą część proooooooooooooooooooooooooooszę, proooooooooooooooooooooooooooszę, proooooooooooooooooooooooooooszę,
    Zlituj się
    Ja Cię tak strasznie pięknie proszę ;"""") Jesteś W.S.P.A.N.I.A.Ł.A. WSPA-NIA-ŁA. WSPANIAŁA :"""""")))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ten czas szybko zleciał że już epilog hhaaha . Strasznie się cieszę ze będzie II część <3 Jeeej *skacze* Epilog suuper, tylko szkoda że taki krótki . <3
    @Sandra1DHZLLN

    OdpowiedzUsuń
  15. JEZUU PŁACZĘ I NIE MOGĘ PRZESTAĆ, TA PIOSENKA JEST PRZEPIĘKNA, TO WSZYSTKO JEST PRZEPIĘKNE, WCIĄŻ CZYTAM TO OD NOWA I ZACZYNAM PŁAKAĆ JESZCZE BARDZIEJ OMFG WIELBIĘ I KOCHAM CIĘ ZA TO, ŻE TŁUMACZYSZ JEZU JEZU IDĘ RYCZEĆ DALEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to cudowne i wzruszające :") Niall sie jej zaręczył! Saauewwgkjsstpfswdhtagjkhrsfcg moje emocje >>>>>>>>>>>>>> nie moge sue doczekac 2 części!

    OdpowiedzUsuń
  17. asfghjhgfds cudowny <33 Płacze :'') już nie mogę doczekać się drugiej części, którą na 10000000% będę czytać :** Jesteś świetna <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo boże *.* Nie wiem czemu ale się popłakałam... Ale dziękuje Ci że dzięki Tobie mogłam przeczytać tak wspaniałą historię <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Placze jaki sliczny epilog zakonczenie awwww....
    Nie moge sie doczekac drugiej czesci!!!!
    Bede czytac :***
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  20. jej.. jakie to piekne... kochany NIall <3 placze... marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. o jezu :') szkoda że już koniec, ale czekam na kolejną część :D cudowny epilog, wspaniałe fanfiction ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Awwwwwwwww nareszcie wszystko się ułożyło i jest happy end :)
    O zgon! To już koniec? No nie wierzę, dopiero co zaczynałam to czytać i co? Teraz jest koniec?
    No ale przynajmniej żyją długo i szczęśliwie <3
    @Klaudia_Horan xx

    OdpowiedzUsuń
  23. :'c Ryczę<3 O jejuu jak możesz tak zajebiściee tłumaczyć? Kocham Cię :* Nie mogę się doczekać następnej części<3 czuudowneee<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooooooo Jezu jaki zajebisty rozdział omg genialny no i czekam na II część!! ;) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku Niall jest taki kochany ;_; umieram i czekam na 2 czesc!! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne ff. <3
    Czekam na drugą część. :-D
    ~Liv

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się doczekać 2 części <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach czekam kolejną część. ...kocham

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne <333 nie mogę doczekać się II części!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooooooo *o* ZERO PŁACZU ;_;
    Świetne, niesamowite, przecudowne .... i tak dalej, i tak dalej xd
    Nie moge sie doczekać 2 części ! <3
    @fallen_warrior_

    OdpowiedzUsuń
  31. Awww. Cudowne zakończenie!! Nie wiem co mam jeszcze napisać... Znaczy, po prostu WOW.

    OdpowiedzUsuń
  32. fgdrsbfgjkadd genialne zakonczenie! Jeju no wow

    OdpowiedzUsuń
  33. Rycze. Tak się cieszę, że będzie 2 część :) Bez niej bym umarła :P A epilog jest taki cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  34. fvjhszexrctfuybhjiosdcrftvygbuhnjimo !!!! >>>>> RYCZE !! <<<<<

    OdpowiedzUsuń
  35. jeju *o*
    akdhfidkxkscdoabzjsxjsjyxskwoxhw aż mam łzy w oczach
    jakie piękne wyznanie Nialla *o*
    @raspberrix

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaaa piekny, dobrze ze bedzie 2 czesc, kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam z niecierpliwością na II część ; D
    Cieszę się, że także będziesz ją tłumaczyła ; )
    Pozdrawiam xx
    @Glodny_Nialler

    OdpowiedzUsuń
  38. jezu swietne opowiadanie djwjisdhgsgagsjs juz nie moge doczekac sie drugiej czesci xjsjahgxgsgsgajjshxbskaj

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda ze to juz kociec ..ale fajnie ze bedzie druga czesc ..nie moge sie doczekac KOCHAM :** <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny, krótki ale fajnie ze będzie II cześć :) @Mika69_1D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ryczeeee, czemu nie ma dalej rozdziałów?!!!!!! Rozdział super!!!!!!❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny:)
    Dziękuje za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam to tłumaczenie .

    OdpowiedzUsuń
  45. Aż łezka poleciała.. :')

    OdpowiedzUsuń
  46. OMG!!!
    Ja też tak chce!!!
    Piękne <3
    Czekam na II część :)
    Claudia xx.

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne! Cały blog jest niesamowity :* Świetny ff :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten epilog wogóle całe opowiadanie jest zajebiste. Z niecierpliwością czekam na 2 część

    Kocham ten blog do zoba:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku no .. ja też tak chce <3 wgl boski epilog, boskie opowiadanie i najlepsi bohaterowie <3

    OdpowiedzUsuń
  50. szczerze to się popłakałam...cudowne opowiadanie..czekam na kolejną część...<3
    jesteś najcudowniejszą osobą na świecie, dziękuję Ci że tłumaczysz to ff...<3
    @Emilkacytatki

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesli chodzi o epilog bardzo fajny nie mogę doczekać się kolejnej części. Jeśli cbodzi o całe ff jestem ci ogrooomnie wdzięczna że to tlumaczylas no gaga idealne a tłumaczysz świetnie bo wszystko jest zawarte w zdaniach tak jak powinno i dodajesz różne dopiski d

    OdpowiedzUsuń
  52. ooooooooo jak pięknie <3
    niech wezmą ślub!!! i niech Ariella urodzi małego Nialla XDD
    Heu Heu Heu
    kuffa! czemu w każdym moim komie muszę dodać coś zboczonego? ^U^ Hymm no może to nie jest zboczone no bo weźcie wyobraźcie sobie!!! mały Nial!!! albo lepiej dwa małe Nially!!! dwadzieścia małych Niallów *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. :')
    chyba emocje jeszcze do końca mnie nie opuściły.
    nie wiem co napisać, bo epilog był tak piękny, że niewiele brakowało i ryczałabym bez przerwy.
    spróbuję się ogarnąć i może jutro napiszę jakiś porządny komentarz c':
    dziękuję, że tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Okej, nie wiem co powiedzieć, tak bardzo płaczę, że nie jestem w stanie nawet pisać, bo łzy zasłaniaja mi klawiature.
    Najpiękniejsze, co mogło ich spotkać, na dodatek jak włączyłam tą piosenkę i przeczytałam tą końcowke, to już kompletnie się rozkleiłam.
    Chciałabym w przyszłości spotkać takiego Nialla, ale wątpię w to.
    Ten ff był przecudny, wspaniały, śliczny, wzruszający, w niektórych momentach mroził krew w żyłach, no po prostu the bestest!
    Cieszę się, że jest druga część i czekam na nią ze zniecierplwieniem!
    Kocham Cię i dziękuję <3
    @mysweetloouis

    OdpowiedzUsuń
  55. OMGG!! GENIALNEE!!

    OdpowiedzUsuń
  56. jejka... kocham to opowiadanie i czekam na 2 czesc grb

    OdpowiedzUsuń
  57. mniej wiecej kiedy pojawi sie rozdzial z 2 czesci, bo juz sie nie moge doczekac fevfdvf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym tygodniu :) (czytaj: najbliższe siedem dni)

      Usuń
  58. Świetny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeju ryczeee :"( @hi_irwinx

    OdpowiedzUsuń
  60. MEEEEEGAAAAA !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Zupełnie nie spodziewałam się takiego zakończenia! Mój Boże, co ja teraz zrobię z moim życiem? Bardzo się cieszę, że będzie druga część! Yaaaay. Świetny blog. ♥ Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  62. Ojejku Jaki Piękny Epilog ! <3 Kocham to ff ... jest wspaniałe <3
    Czekam na następną czesc :) <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Ojejku Jaki Piękny Epilog ! <3 Kocham to ff ... jest wspaniałe <3
    Czekam na następną czesc :) <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeeejku! Cudowny epilog. Czekam z niecierpliwością na 2 część, mam nadzieję że pojawi się wkrótce. Pokochałam tego bloga od samego początku jak i to ff. Jestem Ci bardzo, bardzo wdzięczna za to, że tłumaczysz. Nie wiem jak mam to wszystko ubrać w słowa. Wiem, że to jeszcze nie koniec ale pamiętam jak zaczęłam czytać Broken.. to było tuż przed moimi próbnymi testami gimnazjalnymi w marcu. Wtedy było już sporo rozdziałów, przeczytałam je i tak jakoś dochodziły kolejne rozdziały aż w końcu dziś piszę komentarz do epilogu. Cieszy mnie również to, że kolejna część będzie publikowana na tym samym blogu :-)
    Naprawdę piszę, piszę i nie wiem co mam napisać..
    Czytałam zawsze wszystkie kolejne rozdziały i wchodziłam regularnie na tego bloga i będę to robić nadal. Choć nie zawsze komentowałam ( ponieważ zazwyczaj czytałam na telefonie i było mi niezbyt wygodnie) to wiedz, że zawsze tutaj byłam i będę.. ( Ehh.. powtarzam się ! )
    Tak na marginesie to czytam również Motel 6, który bardzo mi się spodobał i czekam na kolejny rozdział. Właściwie to zaczęłam go czytać teraz w czwartek od początku i czekam na 7 rozdział. To zdanie jest chyba trochę nie na miejscu ale.. jakoś tak.
    Kocham tego ff, kocham tego bloga, kocham Ciebie za twoje tłumaczenie..
    Ode mnie to już chyba tyle. Więc życzę Ci miłego tłumaczenia dalszej części oraz pozdrawiam Iza :-)
    @Izaaaaaa
    *Ps. Nie mam konta Google. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Aww nareszcie się zaręczyli! GRATULUJĘ CI BARDZO <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Nawet nie wiem jak to się stało że tak szybko to wszystko zleciało , tak duży masz talent że nie da się go wyrazić słowami , słowa to za mało . Czytając bloga nie raz się rozkleiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  67. awww w końcu się zaręczyli!! <3 @rottenpaulla

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowny epilog, jak całe opowiadanie :) nie moge sie doczekać 2 części.
    Gabi xx

    OdpowiedzUsuń
  69. Aa, kocham to fanfiction <3 Jejku, jaram się i z niecierpliwoscia czekam na drugą czesc ;))

    OdpowiedzUsuń
  70. Genialne masz talent ^^

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapraszamy do czytania bloga ktorego pisze razem z koleżanka http://www.learn-to-forgive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne. Kocham BROKEN <3 dziękuję za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudownie, pobiorą się :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeejuu... *.*

    OdpowiedzUsuń
  75. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  76. Świeeeetne! <33 ~ @Wika_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  77. najlepsze, boskie, po prostu cudowne

    OdpowiedzUsuń
  78. czekam na 2 część ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniały epilog :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Boże popłakałam się
    <3Xx
    Czekam na część 2

    OdpowiedzUsuń
  81. Kocham:
    -Ciebie
    -Fanfictions
    - Ten fanfiction
    -Arielle i Nialla
    -One Direction
    - i dziewczyny 1D (szlida że nie ma Perrie Edwards)

    OdpowiedzUsuń
  82. omg cudowny *.* czekam na drugą część <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Wczoraj zaczelam czytać tego bloga,a dzisiaj jestem już tutaj ;3 zmykam czytać dalej. Odwalilas kawał dobrej roboty ;) / L. Xx

    OdpowiedzUsuń
  84. świetne ff ale nie pozwoe zabrać MOJEGO NIALL'USIA !!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Swietnee <3 Kochamkochamkocham ;*
    Kasia <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny! <3 W wolnej chwili zapraszam na fanfiction http://wind-onedirection-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie wierzę że to już koniec! Ten ff jest fantastyczny. Wiem że to nie ty go pisałaś ale naprawdę świetnie tlumaczysz i bez cb ten ff nie był by taki sam♡ Fajnie że w końcu się zareczyli.

    OdpowiedzUsuń
  88. rycze!!!!!!! to jest mega świetneeeee...w końcu to powiedział! oh,yeah! hah, durna jestem wiem... teraz tylko czekać i czekać na drugą część

    OdpowiedzUsuń
  89. Komentarz noszący dumną liczbę 101 xd
    Niesamowite! Jak ja kocham happy end'y!
    Naprawdę świetnie tłumaczysz, to wspaniały pomysł z umieszczaniem na dole wyjaśnień niektórych wyrażeń.
    Lecę czytać drugą część.

    Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  90. ijasidjh8J9D9J KOCHAM!!
    Ide czytać dalej <3
    P.S.
    Jak dla mnie rozdziały mogłyby być troszkę dłuższe, ale nie muszą, nie przeszkadza mi to za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  91. Hmm no jest nooooc więc nie stać mnie na nic więcej niż powiedzieć że to ff było mega supi <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips