środa, 21 maja 2014

Finding You

Zaręczeni i najszczęśliwsi na świecie, Niall i Ariella są zdeterminowani, by zapewnić sobie wspólną, szczęśliwą przyszłość.
Co się stanie, gdy nagle wszystko zostanie zniszczone?
Kiedy fani posuną się za daleko i zaatakują dziewczynę, stanie się coś niespodziewanego. Ariella, wprowadzona do programu ochrony świadków, będzie zmuszona do rozłąki z Niallem dla własnego bezpieczeństwa. Wszystko co razem przeszli do tej pory, nie będzie już miało żadnego znaczenia.
Historia ta jest pełna miłości, zazdrości, zawodów miłosnych i strachu.
Czy Ariella i Niall poradzą sobie w nowej rzeczywistości?
Czytaj dalej, jeśli chcesz się przekonać, czy prawdziwa miłość jest w stanie przezwyciężyć wszystko.


32 komentarze:

  1. nie mogę się już doczekać pisz szybko<3

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam, co?
    "będzie zmuszona do rozłąki z Niallem dla własnego bezpieczeństwa"
    Ja nie mogę, tego to bym się w najśmielszych snach nie spodziewała.
    Ale na pewno będzie zajebiście, tak jak w pierwszej części.
    Dziękuję skarbie i koocham <3
    @mysweetloouis

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio?! Moje serce przeżywa przez to ff za dużo emocji. Jednym słowem - czekam na dalszy ciąg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochaaaaaam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurde jedne wielkie wow. Nie spodziewałam się takiego czegoś. Ah nie mogę się doczekać.
    @Katesmile94

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooooo *o* Będzie zajebiście !
    Kochaaam *-*
    @lost_chance_

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się cieszę,ze będzie 2 część.
    Pozdrawiam.
    @KathyJKatt

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde...zapowiada się świetnie...
    na pewno będę czytać..:D
    @Emilkacytatki

    OdpowiedzUsuń
  9. OOMMGG *O* Tak się cieszę, że będzie druga cześć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże zabijasz! Już się doczekać nie mogę! <3
    @Zmeczona_zyciem

    OdpowiedzUsuń
  11. matko boska juz sie nie moge doczekac 1 rozdzialu
    bedzie zajebiscie

    OdpowiedzUsuń
  12. Że co rozłąka? No chyba nie ! Mam nadzieję że będą utrzymywać ten związek w tajemnicy... Zapewne jak będę to czytać znowu łzy będą spływały mi po policzkach.. Z resztą tak jak w 1cz. Czekam na rozdział i na następny rozdział z Motel6 :* @I_mLikeMagic <- Twitter

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja p*erdole... tyle mogę powiedzieć... Czeeeeeeekam ! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 Kocham Cie mała ! Powodzenia dalej ! Największa fanka @luv_1d_bromance xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać ^.^ pisz szybko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się doczekać! Zapowiada się świetnie! <3 ~ @ Wika_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże. ..kocham już kolejną część <3

    OdpowiedzUsuń
  18. O MÓJ BOŻE
    GENIALNE


    jeśli możesz informuj mnie dalej :)
    @guma_balonowa_x

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się ciekawe wręcz fantastyczne czekam na 1 rozdział ;)@ohh_my_kevin

    OdpowiedzUsuń
  20. Super !
    Ja chcę juź 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo kurde! Ale się będzie działo! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. OOOOOOOOJAPIERDOLE UFSIDHDJSBG!!!!!!!!!!!
    KOCHAM TO FF
    PRZECZYTALAM CALUSKIE W 1 DZIEN :D
    NIE MOGE SIE JUZ DOCZEKAC KOLEJNEJ CZESCI >.<

    OdpowiedzUsuń
  24. Co ? Rozlaka ? Blagam nie ;( poplacze sie zaraz, to okrutne :'(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieeee tylko nie to ;-; Nie mogą się rozstać !! Nieeee :c
    Nie rób mi tego :cc
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA NAJLEPSZY! DJJSHSJAKNJNSKCNIS *-*

    OdpowiedzUsuń
  27. CO? Serio??? Niii tak nie może być! TO być zabronione oni muszą być dalej razem!!
    <3Xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej ! Nominowałam twojego bloga do Liebster Awards 2 , więcej informacji na http://recovery-fan-fiction.blogspot.com/2014/05/liebster-award-2.html . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham .... XD

    OdpowiedzUsuń
  30. O Boże. Ty chyba masz 6 z angola. KC ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialneeeeeeeeeeee!!!!!!!! KC♥
    ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń
  32. coo? wiem że późno zabrałam się za czytanie tego ff ale coo? czytam dalej ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips