niedziela, 21 czerwca 2015

Powrót


Hej kochani :)

Tak, przyznaję się, porzuciłam tłumaczenie. Kolejny rozdział był prawie że przetłumaczony, ale brakło mi sił. Szkoła, życie i dodatkowo tłumaczenie to było dla mnie za dużo..
Właśnie przeczytałam kilka komentarzy i jest może z 5 osób, które chciałyby czytać dalej :)
Więc pytanie do was: naprawdę chcecie czytać i zobowiązujecie się komentować?
Muszę przyznać, że jestem raczej z takich osób, które bez motywacji nie są zdolne do pracy.
Wiem, że dużo osób czytało, ale teraz pewnie 90% z nich już o tym zapomniało. Cały czas miałam też wrażenie, że wszyscy wolą te fanfictions ze scenami 18+ i moje nadzwyczajniej w świecie ich nie interesowało. Po prostu widząc to, jak wszyscy zachwalają inne tłumaczenia, jak komentują je setki osób, czułam, że jestem gorsza. Jeśli znalazłaby się grupa chociaż kilkunastu osób, które obiecałoby czytać i komentować moją pracę, jestem gotowa zacząć od nowa, ale nie chcę tego robić na darmo. Każdemu wydaje się, że taki jeden rozdział to tylko godzina roboty, a prawda jest taka, że są to 2-4 godziny, wliczając w to przerwy i fakt, że z wattpada nie da się kopiować tekstu.
Decyzja należy do was. ~ Gabi

39 komentarzy:

  1. Oczywiście ze chcemy dalej czytać! (bynajmniej ja) :) @favniallx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddawaj się :D Mi bardzo podoba się ten ff

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle czekam na następne rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że będziesz dalej tłumaczyć ten ff. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana czekaliśmy na Ciebie! Mam nadzieje że tym razem zostaniesz z nami ;* nie poddawaj się ponieważ bardzo dobrze Ci szło z tłumaczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na dalsze rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalejjj dalejjj proszę. Czytam i czekam ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bd na pewno czytała!!!
    Codziennie wchodzę na tego bloga i patrzę czy jest nowy rozdział!!!
    Claudia xxx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę czytać, bardzo lubię to ff i cieszę się że nie ma tu scen +18, dobre opowiadanie nie musi zawierać takie rzeczy ;) Może jeśli nie dajesz rady to poszukaj kogoś kto by mógł tłumaczyć z tobą, napewno kogoś znajdziesz :) Czekam na następny! x

    OdpowiedzUsuń
  11. pisz pisz, naprawdę uwielbiam to ff💘

    OdpowiedzUsuń
  12. Yup, czekam na kolejne. Po prostu na telefonie nie wygodnie się komentuje, dlatego nie pisze czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ff jest świetne i tak długo czekam na kontynuacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. OCZYWIŚCIE, ŻE CHCEMY CZYTAĆ DALEJ!!! To jest moje ulubione fanfiction!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chcę powtarzać tego co pisałam pod postem na Motel6, więc napiszę tylko, że nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału na tym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wychodzi ci tłumaczenie tego opowiadania <3 Nie mogę doczekać się następnego rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja będę czytać, co do komentowania to obiecuje, że jeśli internet znowu mi nie nawali to będę to robić. Wiem jak to jest kiedy potrzebna jest motywacja, bo bez tego ja też nie umiem ruszyć z miejsca. :) Mam nadzieje, że do następnego :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chętnie będę czytać dalsze tłumaczenie :)

    Założyłam nowego bloga , jeśli ktoś chce może zajrzeć , bynajmniej nie próbuje się promować , jeśli nie chcesz nie musisz :))

    „ -Jestem po prostu niegrzecznym chłopcem , Księżniczko
    -A co jeśli wiem że tak nie jest ?”

    http://im-just-rude-boy.blogspot.com/


    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  19. BĘDĘ CZYTAĆ, NAWET JAK SIĘ PÓŁ MIASTA ZAWALI!!!!!!! FOREVER, OR NEVER.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak! Tak! Będę na 100 % czytać i komentować oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak tak tak tak!!! Obiecuję!!! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Taaak bede czytac i komentowac ❤❤❤ od poczatku do samego konca 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  24. To ff jest bardziej niż super :-)
    Obiecuje komentować i oczywiście czytać, tylko tłumacz i pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  25. No jasne, ze tu jestem!!! ^^ ❤❤❤
    P.S. wiesz może czemu autorka przestała pisać 3 część?

    OdpowiedzUsuń
  26. Obiecuję, że będę czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazwyczaj nie komentujemy bo poprostu nam się nie chce... Ja osobiście kocham tą historię i mam nadzieje wytrwasz ze mną do jej końca, bo nie zamierzam Cię opuścić. Czekam na kolejny świetny rozdział i mam nadzieje że nie karzesz nam na niego długo czekać. Twoja Lala xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytam to ff od wczoraj i jestem zakochana!!!!! Jasne że chce to czytać! To ff jest zajebiste i jak nie będziesz go tłumaczyć to osobiście cię zamorduje, lub prędzej umrę z tęsknoty! :)) Kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  29. PS. Boję się że nie zobaczysz ale wolę napisać jeszcze tu, że chce być informowana na tt @LuvMyShashana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jasne że chcemy czytać dalej! uwielbiam to ff, ale rozdziały pojawiały się tak rzadko że i ja rzadziej tu wchodziłam, ale teraz będę częściej x/ @_luvmyangels_

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisz dalej. Nie wolno Ci się poddać! Czytam to opowiadanie od niedawna i naprawdę jestem pełna podziwu, że chce Ci się tłumaczyć... Od teraz będę wszystko komentować, obiecuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips