czwartek, 16 lipca 2015

.

22 komentarze:

  1. czekam z niecierpliwością :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny do tak długo nie potrafie tyle czekać na nexta
    życze ci miłego wyjazdu weź tam zaszalej i wróć do nas z pawerem i weną do pisania ff ;) loffciam

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekać ile tylko będzie trzeba, żeby przeczytać nowy rozdział :) Miłego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyjazdu �� będę czekać x / @_luvmyangels_

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam, UWIELBIAM TO, JAK TŁUMACZYSZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. [SPAM] Fanfiction Niall Horan, Miranda Cosgrove, Luke Hemmings Justin Bieber
    Kiedy idziesz ze znajomymi na imprezę myślisz, że nic złego się nie stanie. Pozwól, że coś ci uświadomię. Jesteś w błędzie. Poznaj grupę przyjaciół, która budzi się z niewyjaśnionych przyczyn w opuszczonej szkole. Szybko zaczynają rozumieć, że dokuczanie innym nie jest dobrym pomysłem.
    Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=DiCzMjOiG3s
    http://murderous-event-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam :)
    Już nie mogę się doczekać ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest najlepszy ff chyba,bo nie czytałam dużo ,ale bo kurcze nie mogę się doczekać następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam. Mam nadzieję, że szybko się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie: http://icantchangefanfiction.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  12. Mam do Ciebie prośbę. Pisałaś, że rozdział będzie w tamtym tygodniu. Wcześniej, że jeszcze w sierpniu. Proszę Cię, jeżeli nie wiesz kiedy będzie, nie rób nadziei. Po prostu, napisz, że nie wiesz kiedy będzie. Ja na przykład nie potrafię powiedzieć/napisać, że zrobię to na np. weekend i nie wywiązać się z tego. Słowo jest ważniejsze od pieniędzy. Wiec proszę, jak nie wiesz kiedy będzie rozdział, powiedz po prostu, że nie wiesz. :')

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na następny <3 dzieki, ze tłumaczysz :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na następny <3 dzieki, ze tłumaczysz :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie chyba się nie chce tego pisać czeka i czekam !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie obiecuje że zaciekawi:
    http://little-things-forever-young.blogspot.com/?m=1
    13-letnia Ness zoztaje adoptowana przez one direction lecz nie wie ze nie tylko z dobrego serca

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadal czekam i nie przestanę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ejej czekamy czika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że komentujesz :) To dużo dla mnie znaczy.
Czytam każdy komentarz, nieważne czy długi, czy krótki :)

Kontakt

Możecie znaleźć mnie na twitterze: @NiallandChips